07 במרץ, 2011

אביב מתעורר

הקולקציות הצבעוניות של רשת "אקססורייז" מבשרות את בוא האביב. שמחת חיים זה כאן

אז נכון, לאחרונה כבר התחלנו להפציע פה ושם עם גופיה למשרד. ונכון, אתמול אפילו נתפסנו עם כפכפים. והאמת? לאחרונה גם חזרנו להדק קשרים עם משקפי השמש וקרם ההגנה שלנו. אך בכל זאת, מבחינתנו עונת הקיץ לא מתחילה רשמית – עד שלא מודיעים לנו על זה בחלונות הראווה הססגוניים של Accessorize.

הרשת הבריטית הזאת, שסובבה לנו את הראש לחלוטין כשפגשנו אותה לפני שנים לראשונה בלונדון (והלכנו לאיבוד איפשהוא בין הפריטים הכתומים לפוקסיות), התמקמה בישראל לפני שנתיים בערך, הפכה את שמה לא מזמן ל"אקססורייז לונדון",  ומאז בכל עונה לא מפסיקה להזכיר לנו שאין דבר כזה "יותר מדי" או "יש לי כבר דומה בארון" – כשזה נוגע לתיקים, עגילים, צמידים, צעיפים, סיכות לראש, קשתות, חגורות, הלבשה תחתונה ובאופן כללי – כל הפריטים שהופכים את השגרה שלנו לקצת יותר וואו.

עונת אביב קיץ 2011 לנשים ונערות ששוחררה ממש עכשיו לחנויות, מורכבת כמו תמיד ממספר קולקציות גדושות, צבעוניות וססגוניות (קל יותר לבחור שם לילד מלהחליט שם רק על פריט אחד), ששואבות השראה מכל סגנון שמתחשק לכם להיכנס איתו מחר לעבודה (או לקנות לאחיינית שלכם מתנה לפסח): יש שרשראות וטבעות מעוטרות בפרפרים שהולכות טוב עם שמלות מקסי צבעוניות ומצב רוח חיובי. יש צמידים ענקיים מוזהבים ושרשראות אבנים גדולות שיקפיצו כל אאוטפיט בהיר, וישלימו את מראה ה-"ריץ' ביץ' בקרוז". יש סרטי שיער עדכניים ועליהם פרחים גדולים המקשטים את צד התסרוקת – שיראו לסמדי בומבה מה זה. יש גלביות מהממות, בגדי חוף קלילים ואפילו בגד ים פסים אחד ששמנו עליו עין (ברגע שנוריד מעלינו את שאריות החמין שהצטברו בחורף). יש תיקי קלאץ' פרחוניים ומקסימים שהולכים טוב עם ערימת צמידים דקיקים בסגנונות מתחלפים בגווני פסטל וגלידה; וכל זה ביחד עושה לנו כזה אביב בעיניים, ומזכיר לנו שעוד שנייה הוא כבר באמת כאן. נא להתאבזר בהתאם.

אביזרי קיץ לנשים ונערות – החל מ-30 ש"ח (להלבשה תחתונה) ועד 374 ש"ח (לבגדי ים וחוף)
להשיג ברשת "Accessorize London" – קניון מודיעין, קניון סביונים (יהוד), קניון מול הים (אילת), מרכז G (כפר סבא), קניון חיפה, דיזנגוף סנטר (תל אביב), קניון רמת אביב, קניון עזריאלי (תל אביב), קניון איילון (רמת גן), קניון גבעתיים, קניון רננים (רעננה), קריית אונו, הקריון (קריות), קניון סינמה סיטי (ראשל"צ), קניון שבעת הכוכבים (הרצליה), סינמול (חיפה).

– אם אתם אוהבים את החדשות הטובות שלכם ישר לתוך תיבת המייל האישית – הירשמו לניוזלטר של מרמלדה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה