30 במרץ, 2011

עם כל הצניעות

מוצרי הטיפוח של Modesty עזרו למרפקים שלנו להתגבר על הקושי

תמיד אמרו לנו שצניעות תביא אותנו רחוק. בינתיים, מרוב ענווה, נדמה היה לנו שאנחנו היחידים שעדיין נוסעים בפיאט אונו מטרטרת ומסמסים בנוקיה עם מקש SEND חצי אכול. לא נעים. האמת? לאחרונה די נשבר לנו. עד כמה שידוע לנו, אף שוויץ עוד לא הרג אף אחד והניסיון מלמד שיש בזה לא מעט סיפוק (בדאווין). וכל זה כדי לומר שקיבלנו קרם ידיים של מותג הטיפוח Modesty מבית היוצר של ליאת פת אל, ולא ברור אם אנחנו ראויים לו.

ליאת היא בכלל מורה ללשון, מאבחנת ליקויי למידה ומומחית לשפה העברית שהגיעה למסקנה בגיל 40 כי מתחשק לה לעשות שינוי, ליצור משהו קטן בעצמה שאינו קשור בהכרח לטקסטים וניקוד נכון בראש מילה. בהשראת ניחוחות הלמון הגראס ועצי הרימון המקיפים את ביתה שבאורנית, ובעזרת בן זוגה המתעסק בפלסטיקה – מצאה ליאת פורמלטור (כימאי) מומחה, ואיתו החלה לרקוח פורמולות למוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים בסדרות קטנות, המופקים במיוחד עבורה במפעלי בוטיק בארץ. לפני מספר חודשים, וכשמגוון הסדרות שיצרה עברו את כל בדיקות משרד הבריאות (פלוס קבוצת נסייניות קשוחה) הקימה ליאת במו ידיה בכניסה לביתה בקתה מהממת מעץ, שם מחכים לכם כל המוצרים שלה במחירים סופר צנועים. אל הבקתה הריחנית מגיעים תושבי האזור ולקוחות שהתמכרו מפה לאוזן לכל צנצנות הגוד סטאף שהולכות שם, כמו ג'ל פילינג המשלב רימונים ומסק, סרום לפנים העשוי שמנים טבעיים, מוס גוף בריח פסיפלורה, או חמאת כפות הרגליים קלנדולה המטפלת ברגלים סדוקות, שאהודה במיוחד על חיילי הסביבה.

אנחנו מרחנו יום שלם בכיף, בעזרת חמאת גוף בניחוח מסק מדברי שהוסיפה למרפקים, לברכיים ולכל האזורים שמשחקים אותה קשוחים – מגע חלק ורך, שאינו שמנוני כלל, נספג במהירות הבזק ומותיר אחריו עור נעים ומזמין ליטוף (או מסאז', הכול הולך). עם כל הצניעות, נדמה לנו שמדובר פה בוואחד שיחוק.

חמאת גוף מסק – 55 ש"ח (ל-200 גר'), חמאת רגליים – 45 ש"ח (ל-100 גר'), ג'ל פילינג רימונים ומסק – 40 ש"ח (ל-400 מ"ל). המוצרים נמכרים ברישיון משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים.
להשיג ב-Modesty, הברוש 10, אורנית, טל': 052-6855949 (ליאת)

[PSGallery=5pwslj15q4]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה