01 בפברואר, 2012

הלאה החליפות

אחרי שפגשנו בבגדים ההורסים לילדים של Machooka לא נותר לנו אלא להתחיל לאזן את מספר חליפות הפוטר בארון ולהיכנס לגן בסטייל

לקראת סופו של החורף, ברצוננו לשחרר לפרסום וידוי חוצב להבות: אנחנו מתעבים פוּטר, ועוד יותר מזה – "חליפות" פוּטר. הבד הרשמי של בגדי הילדים הפוּשטים (המתקראים בפי הורים אנינים, "בגדי גן") כבר יצא לנו מכל חורי האוורור ההוריים. הפוּטרים, אגב, תמיד נמכרים בצמדים – סווטשירט ומכנסיים – עם הדפס כעור במיוחד ותמיד תחת השם היומרני "חליפה", משל היו מקטורני הוגו בוס ולא שמאטעס מפוכחים. אבל עם כל הכבוד למגבלות התקציב, מדי פעם אנחנו מוכרחים לרענן את הארון של הילדון ואת הגרדרובה של הילדונת בפריט שמרחיב את הלב. ולשם כך הפגיש אותנו הגורל עם הלנה שושין, אמא של מאיה, שלמדה כלכלה וניהול ונהגה לתפור כתחביב. לפני שנתיים החלה לתפור עבור בתה בגדים הורסים, הורסים, הורסים, והתגובות עודדו אותה לפתוח עסק עצמאי משלה.

השאר, למרבה השמחה, היסטוריה אקטואלית: את בגדי הילדים של MACHOOKA, המאופיינים בהשראות יפניות מאידך ווינטג'יות מאידך ובקו נקי, מינימליסטי ופונקציונלי ("בלי רעש", כפי שמגדירה אותו הלנה), אפשר להשיג היום במכירות ביתיות או בחנות האינטרנטית שבאתר שלה. המחירים, אגב, ממש לא שערורייתיים, ונעים בין 39-119 ש"ח לפריט. גם אם לא נצליח לבער מהארון של הזאטוטים את כל פריטי הפוּטר, לבטח נוכל ליצור איזון הרמוני יותר בין "בגדי גן" נטולי חן לבגדי פנאי משובבי נפש.

והנה עוד סוד כמוס, בשוליו של הווידוי: מסתבר שלהלנה יש גם בלוג יצירתי מקביל, שבו ניתן לפגוש חפצי נוי ומשחקים שהיא תופרת עבור בתה, ואת חלקם אף מוכרת. כנראה שיש ביממה שלה הרבה יותר שעות מאשר בזו שלנו, וללא ספק המנהל הכללי של היקום זיכה אותה בכמויות כישרון עצומות. מי ממורמר, מה ממורמר? סתם, נמרחה לנו המסקרה.

בגדי ילדים של MACHOOKA בעיצוב הלנה שושין – 39-119 ש"ח לפריט (את רוב הדגמים ניתן להזמין בהתאמה למידה אישית. נא לפנות במייל ולציין מידות מסוימות – רוחב, אורך השרוול וכו').
להשיג בחנות הווירטואלית. פרטים נוספים בפייסבוק, או במייל [email protected], טל': 054-5509054. הבלוג היצירתי של הלנה – MADE IN TLV.

 

 

גם אמא רוצה כזה. Machooka (צילום: ליה צ'סנוקוב)

 

 

מי מוכן לט"ו בשבט, מי? Machooka (צילום: ליה צ'סנוקוב)

 

 

כאן גדלים בסטייל. Machooka (צילום: ליה צ'סנוקוב)

 

 

בנות שתיים, בובותיים. Machooka (צילום: ליה צ'סנוקוב)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה