12 באוגוסט, 2007

פאר היצירה

למקרה שייגמר לכם מקום על המקרר - הכינו מבעוד מועד קיר עם צבע מגנטי ותוכלו להצמיד לו את כל היצירות של הילד מהגן, חשבונות לתשלום, שירי הייקו, מה שתרצו

בגדול, אנחנו מאלה שמצרים על מותו בטרם עת של שיעור מלאכת יד. ספינת הדגל של השיעור היתה ללא ספק מעטפת מקרמה לבקבוק שמשום מה אבדו עקבותיה שעות ספורות אחרי שהובאה הביתה. היו כמובן גם מאפרות וארנקי בד אבל איכשהו המעטפת לא יוצאת לנו מהראש.

כדי שאף אחד לא יעלים לנו יותר את יצירותינו האליליות (וכמובן, את אלה של ילדינו) החלטנו ללכת בגדול ופנינו לעולם הצביעה האמנותית. את התמיכה לטיפוח הצד האמנותי שלנו קיבלנו מפטנט המיוצר בחברת טמבור והוא צבע מגנט. הצבע יוצר משטח המאפשר הצמדת מגנטים ומתאים לצביעת קירות, דלתות, קירות גבס או ארונות. כמה משיחות (טוב, לא כמה) ויש לכם שטח פרסום משלכם. זאת ההזדמנות למגנט את פתקי התזכורות שלכם שמתעופפים עם כל משב בריזה עלוב שמגיע לכאן אחת לשבוע.

אריזה של הצבע המגנטי מכילה כמות של 1 ליטר, בצבע אפור כהה, וניתן ליישם מעליו סופרקריל 2000 בכל גוון. אריזה אחת מיועדת לצביעת 2 מ"ר ב 3-4 שכבות. ואחרי שתעריצו את עצמכם סופית על הפרויקט תוכלו למגנט לקיר תמונה ענקית שלכם. סך הכל, מתי בפעם האחרונה הלכתם על פרויקט?

מארז מיוחד צבע מגנטי ומגנטים להצמדה – 199.9 ש"ח (ברשת הום סנטר)
להשיג בחנויות טמבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה