06 ביולי, 2014

מילאו כיסיי בארנקים

למותג האוסטרלי החמוד Bellroy יש משימת חיים אחת: לצמצם נפחים מיותרים בארנק הגברי. שטחי זה הכי אחי

המסר הבא מיועד לכל בחור שמחזיק כרגע בארנק מתפקע מקבלות של מוניות, כרטיסיות לקפה עשירי חינם ואוסף כרטיסי מועדון ממקומות שכבר נסגרו: מספיק עם זה, אוקי? די למלא בניירת מיותרת את שני התאים וחצי שהקצו לכם, ואז לתקוע את כל הסמטוחה הזאת בכיס האחורי של הגי'נס (או הכי נורא – בקדמי של הברמודה!). זה לא נאה, לא חכם ולא נוח בשום צורה.

וגם אם נראה לכם כרגע שלא תוכלו לוותר על אף צעטאלע – תנו למותג הארנקים הגברי והמדליק מאוסטרליה Bellroy להוכיח לכם אחרת. החבר'ה החמודים בבלרוי לקחו על עצמם משימה אחת בחיים: לצמצם משמעותית את נפח הארנקים הגבריים שמגיעים לפעמים למימדים של פרויקט אקירוב (חפשו באתר שלהם את "היכל הבושה" עם הוכחות מצולמות מחרידות). בסרטון ההדגמה שצילמו תוכלו להיווכח בהבדל שבין ארנק סטנדרטי לבין אלו של בלרוי, כששניהם מכילים 10 כרטיסי פלסטיק, שטרות ומטבעות: אחד נשאר סקיני, חתיך ובלתי מורגש, והשני – מפוצץ כמו סביח קומפלט (בתמונה למעלה). זאת כיוון שכל המוצרים היפהפיים שלהם – ארנקים ליומיום, לנסיעות, כיסויי דרכון – תפורים מעור יציב, איכותי ואלגנטי ששומר על צורתו לאורך שנים, וגם מגיעים עם טריקים חכמים כמו לשונית לשליפה מהירה של כרטיסי אשראי, תאים נסתרים לשטרות לא מקופלים ועוד. אבל הכי נחמד? בלרוי שמחים לשתף אתכם בגישת חייהם ובטיפים חשובים שיעזרו להשטיח מיד את הכיסים התפוחים שלכם גם בלי לקנות ארנק חדש: אפשר למשל לצלם בנייד את כל הקבלות החשובות, להעתיק פתקים וכרטיסי ביקור לאפליקציה, להפריד בין כרטיסי אשראי חשובים לפחות שימושיים, או לתרום מטבעות קטנים לצנצנת טיפים – ולצאת הכי גבר גבר.

ערכו ניסוי: קחו את הארנק הכי שמן בחבורה (ששייך במפתיע לזה שלא מפסיק לדבר על טאבלטים דקים) ועשו לו מבצע תשליך חגיגי לפי הטיפים של Bellroy. או, ככה אנחנו אוהבים אתכם, שטחיים.

ארנקים לגברים של בלרוי – החל מ-54 דולר (לארנק של 2-8 כרטיסים. עשויים מעור צבוע בצבעים צמחיים, 3 שנות אחריות)
להשיג באתר Bellroy (שולחים לישראל). או לחצו כאן לצפייה בסרטוני ההדגמה וברשימת הטיפים להשטחת הארנק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה