13 באפריל, 2015

החמש מתחדש

חנות הבגדים "בוטיק 5" התרחבה, השתפצה והשתדרגה, ויש בה שלל מותגים מקומיים מטריפים ומוציאי עיניים. ככה הגרדרובה שלנו צריכה להיראות, לא פחות

לא יודעים מה אתכם, אבל בשבילנו פסח הוא ה-מועד השנתי לסידור הארון המבולגן שלנו ולתשליך אכזרי של כל הבגדים שאנחנו והם כבר לא ("לשכנה אורה השליכוהם!"). כך מצאנו את עצמנו בתום החג והמימונה, עם 2 מדפים ריקים שכמהים לדיירים חדשים – בגדים נוטפי שיק שיעזרו לנו לעבור את הקיץ בשלום.

ואין מקום מתאים יותר למשימה מ-"בוטיק 5", חנות הבגדים המהממת, שאוצרת כבר 5 שנים בדייקנות וטעם משובח עינת שרייבר (הדבר הכי קרוב לאנה ווינטור שיש לנו בחיים האלה). לאחרונה החליטה עינת שהגיע העת להתרחב, ופתחה אגף שמאלי חדש ומאיר עיניים. שזה אומר עוד המון מקום לקולבים חדשים ממותגים מהממים, כמו הטי שירטים של I WISH I WAS עליהם מרכיבה יעל שנברגר רקמות נדירות שלא חוזרות על עצמן; או מותג שמלות הערב האקסטרווגנטי Martinet Noir של דיאנה בז. פה הכרנו לראשונה גם את ג'ין לי, מעצבת סינגפורית שתופרת שמלות ואאוטפיטים ברמת גימור שופרא דשופרא, וגם את החולצות הייחודיות של NORTHERN STAR; הבדים המשובחים של Pink Motel; השמלות האלגנטיות של שלישיית TRES, הבגדים היוניסקסיים של "האחים מוסלין", ועוד המון שמות של מותגים מקומיים ייחודיים, שעינת לא מפספסת.

אין לכם סיכוי לצאת משם עם פחות מהופעה היסטרית קומפלט – החל בתכשיטים (אביב קינל, הפרזת. הכל יפה מדי!), עבור בתיקים, המשך למשקפיים ועד לנעליים (שני לקס, כנ"ל לגבייך). כבר פירסמו מתי יוצא סדר פסח הבא?

בוטיק 5 המחודש – לינקולן 5, תל אביב, 03.5623391
ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 09:00-16:00. שווה לעקוב אחרי העדכונים באינסטגרם


צילומים: יהודית שרייבר

הכל, תודה. החולצות של I WISH I WAS, והצעות הגשה מחשבון האינסטגרם של בוטיק 5

 

 

 

 

מדויק עד הלק. הופעות מושלמות מ-בוטיק 5

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה