04 ביוני, 2015

4 כיווני אוויר

אין איך להתחמק מזה: הגלביות משתלטות על עונת הקיץ ותופסות חזק יותר ממדוזה. הנה 2 שבחרנו לעצמנו. מכנסיים חונקים? נתראה בספטמבר

יש ביטויים שקשה להאמין איך הסתדרנו בלעדיהם עד לפני כמה שנים, כמו "שעועית מש", "גלשן סאפ" או "גלביה". באמת לא ברור לנו מתי בדיוק קרה שגלביה הפכה למילה ופריט חובה לוהט בכל מלתחה, אבל טוב שכך. כי אין בגד אחר שנשמח להעביר בו את מדבריות יוני-אוגוסט, ולהופיע בו מעכשיו בכל אירוע וישיבת מערכת.

הנה 2 גרסאות לגלביות, מדי הקיץ הרשמיים, שמצאנו בשבוע האחרון, והתקשינו להיפרד מהן. בויז תקנאו, יש לנו עוד כיוון אוויר:

הראשונה נולדה משיתוף פעולה מבורך בין קרן מור (אספנית גלביות וליידי אהובה באופן כללי), לבין המותג Gallabia של אתי צאיג ומירב הדרי, המתמחות כבר 5 שנים בכל סוגי הגלביות האפשריות ומציעות מגוון מסחרר של צבעים, אורכים, רקמות, הדפסים, בדים וסגנונות, ממרקש-סטייל ועד כרמיאל-שיק. הקולקציה המשותפת כוללת חולצות, גלביות ושמלות קלוש רחבות, בצבעי מדבר מרגיעים כמו אבן, צהוב בהיר, ירוק זית, אוף-וייט, אפור פלדה ועוד. כולן עשויות בגזרת אוברסייז מבדי טריקו קלילים ונושמים שבחזיתן מודפס "אנא אח'בק" (אני אוהב/ת אותך), בפונט ערבי נוזלי שעיצבה טל מר. נזלנו לתוך אחת והבנו כמה 'נחנו נח'בקה אותה.
 
השניה, לקוחה מקולקציית הקיץ החדשה והמשובחת של אביבה זילברמן, שקרויה "פרהסיה". בהשראת רעיון השחרור בפומבי מכל מה שמגביל, מציעה אביבה ללכת בכנות ואומץ עם בגדי גוף אווריריים ומעט שקופים, שמלות עם תפר נסתר שיוצר אפקט אלכסוני מקסים בגב, או לענייננו – שמלות אוברסייז קצרות עם מפתח וי עמוק, שנוצרו בהשראת קימונו, מבדי כותנה איכותיים ועמידים בצבעים משמחים כמו פסי תכלת-אוף ווייט, אבן, כחול-עבודה, שחור מנוקד "שיש", ועוד. בחרנו לעצמנו אחת רחבה בדיוק במידה המחמיאה, בפסים כחול-לבן, והלכנו להתחזות לשמשייה בחוף. תעירו אותנו אם עובר שוקו-בננה.


קולקציית גלביות "אנא אח'בק" – 490 ש"ח לחולצה, 590 ש"ח לגלביה, 690 ש"ח לשמלת קלוש (one size)

להשיג בבוטיק Gallabia, רוטשילד 1 (פינת יהושע התלמי, בכניסה לנווה צדק), תל אביב, טל': 03.5174327. עדכונים בפייסבוק ובאינסטגרם.

שמלת Craft של אביבה זילברמן – 590 ש"ח (מידות S-L)
להשיג בבוטיק "אביבה זילברמן", מלצ'ט 23, תל אביב, טל': 03.6411682. כל הקולקציה היפה גם בפייסבוק.

מהיציאה בערב ועד הבוקר שאחרי. גלביה ושמלת "אנא אח'בק" (צילום: עדי הלמן)

מהיציאה לקפה ועד הבוקר שאחרי. גלביה ושמלת "אנא אח'בק" (צילום: עדי הלמן)

 

מוכנה לרודוס. עוד מגלביות הקיץ החדשות של gallabia

מוכנה לרודוס. עוד מגלביות הקיץ החדשות של gallabia

 

הקיץ הזה תלבשי אביבה. עוד מקולקציית "פרהסיה" של אביבה זילברמן (צילום: רוני כנעני)

הקיץ הזה תלבשי אביבה. בגד גוף ושמלה מקולקציית "פרהסיה", אביבה זילברמן (צילום: רוני כנעני)

 

איוורור מכל כיוון. עוד מקולקציית "פרהסיה", אביבה זילברמן (צילום: רוני כנעני)

איוורור מכל כיוון. עוד מקולקציית "פרהסיה", אביבה זילברמן (צילום: רוני כנעני)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה