07 באפריל, 2016

מתנה מכל הלב

מנוי לרשת בתי קולנוע "לב" הוא מתנה מנצחת לכל איוונט ולכל אחד, כולל זאת שיש לה הכל. סליחה, אבל כרטיס מועדון עם וודי אלן - כבר יש לך?

כבר קרה לכם שאכלתם את הראש לקבוצות הוואטסאפ שלכם עם תהיות בנוסח: "מה קונים לאבא השנה ליומולדת?" / "יש למישהו רעיון למתנה לחבר שיש לו הכל?" / "דחוף! חייבת לקנות משהו לגננת לפסח, הלפּ"? ובכן, תנו לנו לחסוך לכם את הסיבוב, כי כל התשובות תמיד מובילות בסוף לאותה מתנה: "מנוי לקולנוע לב".

אם עוד אין לכם, הגיע הזמן, ויפה סרט אחד קודם: מדובר בכרטיס הכי כיפי בארנק, שמעניק מנוי לשנה שלמה, כולל סופ"שים (שיחקתם אותה), בן 6 עד 20 כרטיסי קולנוע במחיר מופחת, לרשת האיכותית והוותיקה לסרטים, מהארץ, מהוליווד ומהעולם כולו (אבל רק כאלה שבאמת שווה ללכת לראות). כל סרט שימלא לכם את המנוי – נבחר בקפידה לעלות לאקרנים של הרשת, וייכנס לכם ישר ללב. באחריות. אבל רגע זה לא הכל: מעבר להנחה המשמעותית, תוכלו גם להזמין כרטיסים מראש ללא תוספת תשלום, לקבל מתנות מפתיעות בימי הולדת, פלוס מתנות תמורת נקודות מועדון, תוזמנו להקרנות מיוחדות ואירועים אקסקלוסיביים ברשת, ואפילו תיהנו ממידע על סרטים חדשים שיעלו בקרוב, כך שתוכלו לשגע את כל אשפי IMDB החוכמולוגים. 

 

אבל השוס שעושה את ההבדל מגיע עכשיו: לקראת פסח, השיקו לאחרונה ברשת כרטיסי מנוי במהדורה חגיגית, עם איורים של במאי הכבוד של "לב" המתארחים קבוע בקרדיטים – וודי אלן, אמיר קוסטריציה ופדרו אלמודובר (חייבים כזה!), שמגיעים כבר באריזת מתנה מגניבה. זהו, פתרנו לכם את הבעיה הכי מנג'סת לחג. נקסט.


מנוי לכל רשת קולנוע לב – 6 כרטיסי קולנוע: 180 ש"ח, 10 כרטיסים: 265 ש"ח, 20 כרטיסים: 465 ש"ח.

להשיג בקופות בתי קולנוע לב ובטל': 5155* שלוחה 3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה