28 ביוני, 2018

אביר על גלגלים

כלי תחבורה חדש בפיתוח ישראלי מקורי, שנותן מענה לטווח שבין קורקינט חשמלי לקטנוע, מאפשר לגמוע מרחקים עצומים בעיר ולהרגיש יציבים וקלילים יותר מאי פעם. איפה הפקק, תזכירו לנו?

והבוקר שידורינו מתאחדים עם מגזין "אוטו" או כל מדור בסגנון "כלי-רכב שאנחנו חושקים בהם". כי מתברר שמתחת לאף שלנו, מייצרים פה בשנה האחרונה זן חדש של סקוטרים עירוניים, חתיכיים ובטוחים, שנותנים מענה לרווח הגדול שבין קורקינט חשמלי לבין קטנוע. מה ששמעתם. תתחילו לגלגל את השם MUVe, ראשי תיבות של My Urban Vehicle. או בתרגום חופשי: כזה אתם צריכים.

סיפורנו נפתח עם אמיר זייד, מעצב רכב שעבד באיטליה ועיצב בין השאר לחברות-על כמו פרארי ופיאט. לפני 6 שנים, החלו הגלגלים בראשו להסתובב ולתכנן כלי חשמלי שיתקפל לגודל מזוודה ויאפשר ליורדים מתחבורה ציבורית להשלים את "המייל האחרון" עד המשרד או הבית בקלות. מאז, ובתמיכת קרן קפיטל נייצ'ר (המתמחה בהשקעות ירוקות), הלך הרעיון והתפתח לסקוטר תלת-גלגלי חזק, ששם דגש על פרקטיות ובטיחות, עם מערכת היגוי סופר-מתוחכמת, בטכנולוגיה של הנדסת רכב מהשורה הראשונה; המאפשרת לרכוב בזוויות, לעלות ולרדת בקלות ובזהירות מכל מדרכה (ואף קיבל עליה פטנט רשום). מלפנים מחכה לכם השוס – שני גלגלים קדמיים המעניקים אקסטרה-יציבות. תוסיפו לזה את בולמי הזעזועים המעולים והברקסים ההידראוליים הפועלים בלחץ שמן (בדומה למכונית) – וקיבלתם כלי תחבורה עירוני בטוח יותר, יעיל ובעיקר – מהתנסות אישית – כיפי שאתם לא מאמינים. והכל מיוצר במפעל בזכרון יעקב שעומד בסטנדרטים האירופאיים הגבוהים ביותר, ולמעלה מהם (שוויצרים).

בחורף האחרון הושק הסקוטר-על הזה לראשונה, הודות לדור נטע – דור שלישי למשפחת יצרני רכב, נכדו של מי שבנה במשך 50 שנה דגמי פורד וג'יפים לצבא, ובנו של יבואן סוזוקי, שחיפש לפתח נישה חדשה בתחום – ואימץ מיד את MUVe. זהו, מעכשיו תוכלו לתפוס את החלום הזה סופסוף על הכביש. וגם על המדרכות, בפארקים, בנמל, בשולי הפקקים ובכל מקום שפינטזתם לעקוף בסיבוב. עוברים לדבר כמו אילדיס בעוד 3, 2, 1: עם מנוע בהספק של 250 וואט, סוללה שמספיקה למרחקים בלתי רגילים (כמעט 40 ק"מ) ובמשקל קטן יותר מילד בן 4 – חיית העיר הספורטיבית הזאת גומעת מדרכות, מרימה גלגלים, מרגישה לייט יותר מטוסטוס, יציבה יותר מהובר-בורד ואפילו מתקפלת וקלה להזזה כמו טרולי. בסדר בוס? חנינו ליד התמי4.

לסיכום, אם התחלתם להתגלגל על הרעיון של להתגלגל – בואו להוציא את מובי למבחן נסיעה ותראו שאין כמו להרגיש גלגל שלישי.

(*רק לא לשכוח: לרכוב בזהירות, לשמור על עצמכם ועל כל שלומית מלכה שתפגשו בדרך)

קורקינט תלת-גלגלי MUVe – כעת במחיר הרצה – 9,700 ש"ח (משקל ממוצע: 17 ק"ג, שני דגמים)
להשיג אצל המשווק הבלעדי HypeRider, דיזנגוף 237, תל אביב, טל': 03.5798880. פרטים נוספים – אינסטגרם, פייסבוק. לסרטון הדגמה – לחצו כאן

 

גם חתיך, גם מתקפל. MUVe (צילום: רונן טופלברג)

גם חתיך, גם מתקפל. MUVe (צילום: רונן טופלברג)

 

 

אחד באוויר, שניים על המדרכה. הסקוטר התלת-גלגלי מובי (צילום: רונן טופלברג)

אחד באוויר, שניים על המדרכה. הסקוטר התלת-גלגלי מובי (צילום: רונן טופלברג)

 

 

קסדה ויצאתם לדרך. MUVe  (צילום: שי זגורי)

קסדה ויצאתם לדרך. MUVe (צילום: שי זגורי)

 

 

מי מגיע בסטייל לא מזיע לישיבה מחר? MUVe (צילום: שי זגורי)

מי מגיע בסטייל לא מזיע לישיבה מחר? MUVe (צילום: שי זגורי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה