14 בינואר, 2021

דו איט יורסלף!

מקבץ 14 ערכות יצירה DIY בשלל תחומי עניין, מבטיחות להעסיק את המבודדים החמודים, להעניק לכל המשפחה השראה קריאייטיבית והפוגה מטיפוס-קירות. כי אם כבר בתוך הבית, לפחות שיהיה מחוץ לקופסא. ילדים, משחק השקט מעכ-שיו!

עשיתם טאי-דאי? די! ערכות טאי-דאי לצביעת פריטי טקסטיל, של "פאנקי פיש"

כבר שמעתם על הגן העירוני שיצאו מבידוד, קיבלו סייעת חלופית חיובית, והופ! חזרו לבידוד למחרת? (בינג'דוד!). ומה עם ההוא שנסע לערד להתחסן כי נשארו מיותרים ובום – נקנס על חריגה מ-1,000 מטר? או זאת שהסגר הראשון נפל לה על יום-הולדת עגול, השני – על החתונה שדחתה ממרץ ובשלישי – חול"תה מהעבודה? חברים, המצב חרבנה לכולם. וזה עוד לפני שדיברנו על תופעות הלוואי למי שקיבל מנה שנייה (מהטוסט שהכנו ברוטב סויה ותבלין פיצה שנשארו לנו מכל המשלוחים). אבל הכי פוגע בבטן הרכה? לראות את החבורה שלנו שרוכה-מסרוחה על הספה בלי צפי לשינוי תנוחה, שכבר מבלבלים בין חזרה לסגר לחזרה לשיגרה (אמרו מהיום – סִיגרה!), לא זוכרים אם למורה יש או אין שפם, שפעם גנים פעלו בשישי, או למה אמא ואבא עובדים, אוכלים, מתרחצים וישנים בחדרים נפרדים – אם הפעם אין להם חובת בידוד?

אז במיוחד בשבילם (ולכל חבר בבית עם ידיים פנויות משטיפת כלים ו/או הכנת מערום שניצלים) – קיבצנו אוסף של 14 ערכות יצירה עצמית (שובלי, כתוב בפירוש "דו איט יורסלף"!), מהממות, מקוריות וכיפיות, בשלל נושאים ותחומי עניין, שנועדו להעסיק מבודדים חמודים או מסוגרים נהדרים בכל גיל, להציע הסחת דעת מבורכת וקריאייטיבית, הפוגה קלה מהטיק-טוק או תרופת-מנע ל"משעמם לי" ל-20 דקות לפחות, גם משהו (הבא שמתלונן – נשלח לעבוד בוולט!). בחרו ערכה-שתיים-שלוש, ואל תהססו להודות לנו על השקט המתוק שכבר מגיע כלול בכל קופסא. פרייסלס:

 

גינה בכל צנצנת. יצירת טרריום אקולוגי בשכבות, של Terri & Sol, להשיג ב"מיזו" או ב"המגדלור"

פייזר, תראו מה אנחנו יודעים להכין! ערכה להכנת סבוני "אוצרות הים" בטוחים לרחצה, עם שלל מינאוטורות לקישוט, של "הפתעות" (ניתן לרכישה החל מ-19.1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה