24 במרץ, 2009

סיפור צרפתי

הצטרפו לשעות סיפור בצרפתית המתקיימת בחנות הספרים הוותיקה בכיכר מסריק, ושפרו את השפה הכמעט רשמית בתל אביב לקראת הקיץ הקרוב

בונז'ור, מה שלומכם? אצלנו לא רע, מרסי בּוקו. אי אפשר להגיד שלגמרי מאניפִיק, ממש לא, וגם לא לגמרי פורמידבּלה או פנטסטיק, אבל בהחלט פּא מַאל. לא רע בכלל. כפי שאתם רואים, אנחנו עושים מאמץ טרֶה טרֶה גראנד לעבוד על השפה הזרה השלישית שלנו, שהפכה לשפה הכמעט רשמית בתל אביב, ולקראת הקיץ עשויה להפוך שוב לשפה השלטת במלונות ובחופים. ובמסגרת ההצתרפתוּת המחודשת שלנו, יכול היה להיות נחמד אם הייתה נקרית בדרכנו איזו פעילות אחר-צהריים נעימה שתשמיע גם באוזני ילדינו את צלילי השפה הרכים. נגיד, שעת סיפור נעימה בחנות הספרים הצרפתית הוותיקה "ליבּררי דוּ פוּאייה". מה, באמת יש שעת סיפור כזאת? שמתקיימת אחת לשבוע, כבר קרוב לשנה? לא להאמין. איזו הצתרפתוּת מקרים.

מדי יום רביעי מתכנסים בקומת הגלריה של הליבּררי קבוצת ילדים בני 4-10 ואיתם סלין השחקנית, ששולפת מהמדף ספר ומקריאה אותו בהטעמה וברגש. ישנם ילדים "קבועים", ישנם כאלה שעברו במקרה בסביבה, וישנם הילדים שלכם – שזוכים לזמן איכות רב-תרבותי, רב-לשוני ודמוי-פריזאי ממש כאן, ליד הבית. בראבו ודוּז פואה, כמו שאומרים. אתם באמת הורים מהספרים.

שעת סיפור בצרפתית – 10 ש"ח לילד (ימי רביעי בחמש אחה"צ)
לפרטים נוספים – ליבררי דו פואייה, כיכר מסריק 14, תל אביב, טל': 03-5243835, www.librairie.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה