26 באפריל, 2022

אאוט איז אין

כל בית צריך מרפסת. או גינה. העיקר לבלות בחוץ ולנצל את העונה הכי יפה ונעימה תחת השמש. מעצבות מרמלדה-הום יודעות להפוך כל חצר מבורדקת - לפיסת גן עדן ירוקה, רעננה ופראית, כזו שתתגאו לארח בה או תצאו לתפוס שיזוף, מעכשיו ועד שמחשיך. טבעי שתתאהבו:

#1 אצלנו בחצר
עיצוב: ענת פרידמן
מהות הפרויקט: ממש כשם הסטודיו שלה – "מבט אחר" – ענת מציעה בכל פרויקט שהיא מתכננת, זווית ראיה שונה, שתגרום לכם להתבונן במרחב, ולחפש יחד איתה את הפתרון החדשני, היפה, היצירתי והפרקטי, כזה שיישפר את איכות החיים ויוביל לחלל החלומות שלכם. וכשמדובר בגינה – ענת מציעה עיצוב הכולל חשיבה על התאורה, מקומות הישיבה, תיכנון הגינון והירק, ועוד שלל רעיונות מגוונים לכל חצר, מרפסת או כניסה ירוקה; שהופכים בידייה – לתמונת נוף יוקרתית, מטופחת, או דווקא כזו ששומרת על מראה טבעי-פראי ומעורר חיוך. בואו להציץ לפינות החוץ שאתם חולמים להקים – וענת מעצבת.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 המרפסת שתופסת

עיצוב: שירי שורר
מהות הפרויקט: זוג שילדיהם כבר אינם גרים איתם, עברו מבית פרטי מרווח – לדירת 4 חדרים בהרצליה. חלומה של בעלת הבית היה להרגיש כמו לגור במלון בוטיק. כך עוצבו מחדש, בהתאם לקונספט מודרני, עכשווי וחם – חלל הסלון, פינת האוכל, המטבח, שירותי האורחים וחדר הרחצה, חדר השינה, חדר האורחים והעבודה, ובעיקר – המרפסת היפהפייה והמוצלת. גם שם, ליוותה שירי את כל הבחירות והרכישות – מהשולחן העגול והכסאות הצבעוניים לאירוח, ועד אחרון העציצים המוסיפים אופי וירוק רענן בעיניים. סקאלת הצבעים בגווני אפור-אבן, חמרה-טבעי וירוק – משלימה בין הפנים לחוץ, והופכת את המרפסת להמשך ישיר של החלל היפה כולו.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 כל בית צריך מרפסת


עיצוב: הדס פילובסקי רון
מהות הפרויקט: דירת קבלן ברמת גן תוכננה במקור באופן צפוף, מיושן ולא פרקטי (מטבח "תקוע" בפינה, כניסה צרה, יחידת הורים ללא פרטיות) והעניקה תחושה קטנה וחנוקה. באמצעות תכנון חדש וחכם – נוצר חלל מרווח ומואר, כולל מרפסת יפהפייה, גדולה ומאובזרת למשעי, עם ריהוט עץ איכותי, קיר לבנים לבנות, ועציצי ירק רעננים. בפנים – המטבח הישן הפך לסוויטה הכוללת חדר רחצה צמוד עבור הנער המתבגר; מטבח גדול ומודרני עוצב באופן פתוח לחלל הציבורי; וחדר ההורים עבר לאזור חדרי השינה. כך שלאחר שנתיים של תכנון, עיצוב פנים ופיקוח מלא; כולל שיתוף פעולה עם סטייליסטית ואחראית חומרי גלם – עוצבה דירה כיפית, רחבה ומזמינה לאירוח בפנים ובחוץ.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#4 חדש תחת השמש


עיצוב: עופרה לוינקרון טיירו
מהות הפרויקט: שיפוץ מלא של בית פרטי בעל שתי קומות בשכונת נווה סביון, כלל החלפת כל תשתיות הבית – אינסטלציה, חשמל, תכנון חלוקה מחדש, הרחבה ובניה. התכנון והעיצוב למשפחה בת 6 נפשות – העניקו מענה לכל הצרכים של בני הבית, יחד ולחוד. כך נבחרו כל הרהיטים, גופי התאורה, פריטים בנגרות אישית, כלי סניטריה, הטקסטיל והאקססוריז – תוך חשיבה והקפדה יתרה על התאמה, המשכיות והשלמה – כדי שכל החללים 'ידברו' באותה שפה. ובכלל זה – גם חצר הבית, שעוצבה לאירוח נוח ומפנק על דק עץ איכותי מוקף ירק, פרחים, עצים, פסלי נוי וגדר פסי-עץ יפה וחמה המוסיפה אופי טבעי ונעים לכל שהות בחוץ.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה