06 ביולי, 2011

אבא'לה, אתה לא לבד

המדריך המקצועי הכי משעשע לגבר שעומד להפוך לאבא

אישה בהריון זה ללא ספק עניין מתעתע. היא כמובן קורנת ונורא יפה אבל היא גם עוד כל מיני דברים הרבה פחות נעימים (רגישה, רעבה, צמאה, עצבנית, קצת מבוהלת, שוב רעבה, מבואסת, יו ניים איט). ולכן, חוץ מהררי ספרי ההדרכה והתמיכה שמיועדים ליולדת העתידית (שיעבור בשלום וטפו טפו טפו) – מה יותר טבעי מלהדריך את הסובבים אותה כיצד לפרש את ההתנהלות החדשה והלא צפויה שלה . ואם כבר, אז אדון גבר – אתה ראשון בתור.

"אבא נולד: מדריך ההריון לגבר", הוא ספר מתנה מושלם שכתבו תמר שחר ואביב שטיין, המיועד לכל איש שעומד להפוך לאבא. כשקראנו את הספר כשיצא לראשונה לפני כמה שנים שמחנו נורא לגלות הומור בריא (וקורע יש לציין) ביחס לתהליך המרגש, לצד ליווי מקצועי אמיתי ותיאור של כל שלבי ההריון (על בדיקותיהם, בחילותיהם וחרדותיהם). הספר מכיל כמויות של טיפים מצחיקים לגבר המפוחד ועם זאת הכי רלוונטיים למצב: מדוע כדאי להביא חרמונית לחדר לידה, מדוע כדאי להוציא רישיון לטוסטוס (עם ארגז), תפקידה הקריטי של הבמבה (או האפרופו, או הכיפלי), פירוט הבדיקות כולן כולל האפטר אפקטס, ועוד ועוד ועוד.

לסיכום, אין כמו הומור כדי להקל על התקופה הלונה פארקית הזאת. למעשה ככל שתעמיסו יותר בדיחות וצחוקים על המציאות הלא תמיד פשוטה, כך יהיה לכם יותר כיף ונעים. בתכל'ס, על מה אנחנו מדברים פה בעצם? כולה הריון, כולה ילד.

הספר "אבא נולד: מדריך ההריון לגבר" – בהוצאה מחודשת (הוצאת שלוש נקודות) – 98 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות ואתרי הספרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה