10 בינואר, 2010

אבודים

גרביים לקטנטנים בעיצוב נעליים של המותג Trumpette הן הדרך הכי שובת לב לשקם את האוסף החד-גרבי של העולל שלנו

נסו פעם ללכת את כל שדרות רוטשילד, או נורדאו, כשאתם מביטים אל הקרקע לכל אורך הדרך. מובטח לכם שבסיום המסלול יהיה בידיכם אוסף נאה ביותר של גרבי תינוקות, שנשרו מרגליו של ציבור המטיילים בעגלות. מצד העולל, זהו לא יותר מתעלול חביב, ללא כל כוונות זדון. מצד אמא, אבא, או המטפלת – מדובר בביאוס מהסוג המאוס ביותר. גרב שנעלם פירושו עוד זוג אבוד שאין לו תקנה, וכשהנושרים הם דווקא הגרביים המדוגמים ששלחה הדודה מחו"ל – הצער גדול במיוחד.

כל זה לא יקרה לפעוטות שיתיידדו עם המותג האמריקני Trumpette, שמביאות ארצה מיכל קריגר וטלי שוחט (לשעבר ממספרת הילדים "פוני"). מוצר הדגל של "טראמפּט" הוא גרבי תינוקות משגעים בהדפסי נעליים. הגרביים עשויים כותנה משובחת, מגיעים בשישייה במגוון צבעים וארוזים בקופסא הורסת שמזכירה בונבוניירה יוקרתית (כולל הנייר המרשרש!). הבונוס הגדול הוא שהם אינם נושרים מהרגל – נס מהפכני שאין להקל בו ראש. יש קופסת גרביים לבּנים, יש קופסא לבנות, ואנחנו לא נשקוט עד שלא תיוצר קופסא מיוחדת לאמהות. בינתיים נשגר מכאן מסר חד וברור לכל אוהבינו – יש לנו די והותר פאזלים, לגו, ספרי קרטון וחליפות פוטר. רוצים לשמח את האוצר הקטן שלנו, לשקם את האוסף החד-גרבי שלו, ועל הדרך לזכות בהערצתנו הנצחית? הבו לנו שישייה נחשקת של Trumpette. אנחנו נודה לכם מגרב לב.

שישיית גרבי תינוקות – 149 ש"ח
להשיג דרך היבואן "פוני – צעצועים וכל מיני", או ב-"טפליא" (תל אביב), "Kid's Will" (תל אביב), "בייבי טבע" (תל אביב), "Nap" (תל אביב), "קוליקו" (תל אביב), "נעלי בינגו" (רמת-גן), "נמשים" (רמת גן), ובטל': 054-6403551 (מיכל קריגר), 054-2202734 (טלי שוחט)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה