03 בדצמבר, 2009

אבן שואבת

מכולת, חנות הבגדים והלייפסטייל שבאבן יהודה, היא הסיבה שבנות האזור כבר לא מרחיקות עד לתל אביב בשביל פריט מעוצב יפה ככל שיהיה. יש הכל בשכונה

תודה לאל, סוף סוף החלטנו לצאת מהבית ולנסוע למקומות קצת יותר מרגשים מהשופרסל וקצת יותר מהנים מחדר הכושר. לקחנו יום חופש, התארגנו על חבר וחברה טובים ונכנסנו למכונית בקטע הרפתקני סטייל תלמה ולואיז (למעט הסוף המר, האמצע המחריד וההתחלה העגמומית).

יצאנו מתל אביב ונסענו על הכביש הישן צפונה מאובזרים בטנק דלק מלא ואמביציה להגיע עד מטולה. בשלב די מוקדם (בערך ליד רעננה) נזכרנו שסיפרו לנו על מקום מקסים באבן יהודה ששווה לטרוח ולהגיע עד אליו. שברנו ימינה, ניווטנו עם חברה טלפונית שנתנה הוראות מדויקות בסגנון "ליד הברוש החולה אתם פונים שמאלה", והגענו לחנות ענקית ומאירת עיניים. מכולת, החנות שפתחה ענת מורשטיין-וייצמן, היא בעצם מרכז האופנה והסטייל של בנות האזור שלא מעוניינות להרחיק עד תל אביב בשביל חתיכת צעיף (יפה ככל שיהיה). בחנות המעולה הזאת מצאנו עיצובים נהדרים של קרן נפתלי, רוס אווטה, אנה קיי, אמריקן וינטאג', ד"ר דנים, נעליים מבית יוסף ומגפיים של הוקי. בנוסף לכל זה תמצאו בחנות פריטים ייחודיים שיובאו מיפן והונג קונג בהם סוודרון זברה מקסים וקליל ששבה את לבנו. עשינו סיבוב גם במחלקת הבוידעם בה נמכרים פריטים בחצי מחיר, קשקשנו עם המוכרות הנחמדות, נשמנו אוויר אור-יהודי טהור וחזרנו לכביש. לכיוון הבית.

אז נכון, לא הגענו למטולה, לא רכבנו על סוסים, לא האכלנו פרות ובעיקר שוב נפלנו במלכודת השופינג, אבל מצד שני גם לא צללנו לתהום עם המכונית.

סוודר זברה – 289 ש"ח
להשיג ב-"מכולת", רימון 2, אזור התעשייה אבן יהודה, טל': 09-8991171

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה