17 באוגוסט, 2010

אגדה יפנית

חליטה יפנית שפגשנו ב-LE PALAIS DES THES סובבה לנו את הראש

מדי קיץ אנחנו ממציאים לעצמנו מחדש את דרינק המזגן האולטימטיבי: פעם זה כד שמנמן של לימונענע מתוצרת בית עם תועפות קרח כתוש, לפני שנתיים זה היה קפה קפוא ואכזרי עם תוספות מפתיעות, בשנה שעברה הלכנו על עראק צונן עם קוביות קרח מצלצלות – והשנה החלטנו להתעלות על עצמנו.

לרגל השקת הסניף הישראלי הראשון של הרשת הצרפתית LE PALAIS DES THES, שמפעילה 24 סניפים בפריז, בריסל, טוקיו ואוסלו, החלטנו להתלבט בין 230 סוגי תה שונים שנמכרים בחנות בדיזנגוף באריזות שונות, בגדלים שונים ובתפזורות. המנהלים של הרשת אוהבים במיוחד לטייל למקומות אקזוטיים ונידחים ולגלות בהם את סודות התה המיוחדים ביותר שניתן למצוא, הם מאמינים בשוק הישראלי ולא נבהלים גם כשאומרים להם שלמכור לנו תה (חם!) זה כמו לפתוח חנות קרטיבים באלסקה. אגב, למדנו שהתיאופילים (ה"מבינים בתה") שמכבדים את עצמם מתאימים את סוג התה שהם שותים לשעות השונות של היום, וכך אפשר לרכוש בחנות תה עם סימן של פעמון (שמתאים לבוקר) או עם סימן של ירח (לערב). חוץ מכל הטעמים והניחוחות, יש ב-"לה פאלה דה תה" גם כלי תה מקסימים, פריטים לעיצוב ולהגשה וספרים לאוהבי תה, וגם מהדורות חד פעמיות של חליטות (ורשימות המתנה למי שיודע לדחות סיפוקים).

אנחנו איבדנו את ההכרה, במובן החיובי ביותר של המילה, אחרי שהכנו לעצמנו תה ירוק יפני עם פריחת דובדבנים שזכה לשם המפתה "פרחי הגיישה". חלטנו אותו, הוספנו מים קרים כקרח, המתקנו בעדינות, טעמנו והבנו שיש לנו כאן את השוס הסודי לשעת ערביים צוננת בגרסת 2010. קנקן, מישהו?  

"פרחי הגיישה", תערובת תה ירוק יפני עם פריחת דובדבנים – 38 ש"ח (ל-100 גרם)
להשיג ב-Le Palais Des Thes, דיזנגוף 131 (פינת גורדון), תל אביב, טל': 03-5221317, פתוח בימים א'-ה' בין 10:00-20:00 ובימי שישי בין 10:00-16:00 www.palaisdesthes.com/en

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה