03 בדצמבר, 2008

אהבה בימי מיתון

בגד ה-"גם וגם" של מיידלה הוא כל-כך מולטי טאסקינג, שאתם גם תיכנעו לו בשנייה, גם תתאהבו בכל אחת מהפונקציות שלו וגם תצליחו לחסוך בעזרתו

אומרים על נשות האלף השלישי שהן מולטי טאסקיות – כאלה שמלהטטות בהצלחה בין הקריירה לילדים, תוך כדי אטקינס ופילאטיס, וכל זה על סטילטו. אומרים עליהן שיש להן חלוקת קשב של טייסות קרב ושבכל אחת מאותן דיוות מודרניות מסתתרת הכלאה של מרתה סטיוארט עם ביל גייטס, במסווה של נהגת לחוגי קפוארה. אבל מה לעשות שאפילו לאישה הכי רבת מעללים בעולם, מתחשק לפעמים לעצור למטרת שופינג מחייה נפשות? גם כאן, מסתבר, הפתרון מגיע מעולם המולטי: רכישה חד פעמית ומבריקה של פריט רב יתרונות שהוא בעת ובעונה אחת גםצעיף וגם שאל, גם שרוולון וגם עליונית, גם חולצה וגם  מעטפת ואפילו בגד מתאים להריון ולהנקה.

כזה הוא בגד ה"גם וגם" של מיידלה – מותג אופנה שהוקם לפני למעלה משנה על ידי דפנה שמש-דוד, מעצבת תכשיטים ואביזרי אופנה שאוהבת גימיקים, עיצובים עדינים ו"דברים קטנים שעושים הבדל גדול". את ה"גם וגם" עיצבה דפנה מבד רך ונעים שהיא מכנה "סריג משי", שגם הוא – כמובן – מולטי פונקציונלי בהיותו קליל ואוורירי מחד, ומאידך מחמם ויעיל בנוכחות מזגנים אגרסיביים. אנחנו נשבינו בקסמו של הבגד הזה, ונכנענו לו סופית כשלחשנו לעצמנו באוזן שזוהי רכישה חיונית בימי מיתון, שהרי היא יוצרת חסכון עצום מעצם היותה משלבת המון בגדים נפלאים בבגד חכם אחד. וזה, לעניות דעתן של כל הכלכלניות באשר הן, לגמרי מולטי בינגו.

בגד "גם וגם" של מיידלה – 150-200 ש"ח (תלוי במקום הקנייה)
להשיג בבוטיק המעצבים (דיזנגוף סנטר, תל אביב – ישירות מהמעצבת), מרקטו (
אוסישקין 59, רמת השרון), גולדה (אלקלעי 5, תל אביב), טל': 052-3765032, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה