18 באוקטובר, 2016

אובססיה חדשה, שלום

ערב במסעדת OCD לא דומה לשום דבר שחוויתם. החל מתפריט הטעימות הקבוע מראש ועד הצלחות המרהיבות שנוצרות מול עיניכם, ורק מעלות פנטזיות על מתי חוזרים לפה שוב. כי לאכול טוב זו הפרעה כפייתית

הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה על OCD (או "הפרעה טורדנית-כפייתית"):
1. כנראה שלכל אחד מאיתנו יש כזו, בקטנה, לגבי עניין כלשהוא בחיים. החל ממי שלוקח יו-טרן באמצע איילון רק לוודא שוב שהמזגן סגור, ועד זו שלא נרדמת אם אין לילדה 3 מוצצים פק"ל בלול.

2. למי שעוד לא שמע – בחורף האחרון נפתחה ביפו מסעדה מיוחדת תחת אותו שם. מהסיבה הפשוטה שהשף הצעיר, המקסים והקפדן שהגה אותה – רז רהב (אקס "פופינה"), תופס שליטה מלאה על החווייה שלכם בלי לאפשר לכם לבחור דבר. החל משעת הארוחה ועד הפירור האחרון שתזכו ללקק אצלו – לערב אחד, אתם לגמרי בידיים האובססיביות והאולטרה-מוכשרות שלו. זכיתם.

3. מרגע שהצלחנו להשתחל לשם, אנחנו לא מפסיקים לנג'ס באופן טורדני-כפייתי למארחת לגבי מתי נחזור שוב. ובקרוב אצלכם.
 
4. במקום יחכה לכם בר שמתאים לעד 19 סועדים ברי מזל, ושבמרכזו אי ליצירת הארוחה והצילחוּת, שתירקח מול עיניכם המשתאות. המושב שלכם יוזמן ל-19:00 או 21:30 בלבד, אבל לא לפני שתמסרו מראש בטלפון רגישויות למאכלים ואיסורים. מאותו רגע – יחל להירקם תפריט טעימות יצירתי ומהפנט חושים במוחו הקודח של רז ועל רזי הבישול המולוקולרי, בטכניקות סופר-עדכניות ושונות מכל מה שחוויתם. כזה שמתחלף מדי ערב ותלוי בעונות השנה, בחיך הסועדים ובחשקים הקולינריים השאפתניים שלו.
 
5. תשע המנות שיוגשו לכם ולכל סובבי הבר במקביל (בחלוקה שווה לראשונות, עיקריות ואחרונות), יכללו הסבר על מה העיניים רואות והבלוטות טועמות. כך שלפניכם ערב שמכוון לאכילה משותפת כיפית, אבל שהותאם לכם בדיוק ומשתנה בכל פעם שתגיעו.
 
6. רק לשם הדגמה, הנה קצת ממה שהלשון שלנו זכרה לספר מהעונג שעבר עליה: טרטר שרימפס קריסטל עם לחמניית פארקר-האוס פרג טרייה על בוואריית עגבניות, ביצי סלמון, שמן חלפיניו ואבקת אצות; סשימי פורל עם מלפפונים בג'ין, איולי ואבקת צדפים, עלי שומר ופופקורן כוסמת (!); נתח בר ים מאודה עם ריזוטו שיבולת שועל, קרם שום שחור, על ציר שרימפס ווניל מוקצף (ומושלם); שיפוד לבבות ברווז עם קרם תירס ושקדים; פרפה מנופח (שנעלם בדרך קוסמית בפה) של דבש עם ג'לי פטל, קרם ריקוטה וטרגון, שזיפים דחוסים, אבקת סלק וגרניום, גאודה עיזים וגרנולה; וגם ארטיק "מגנום" לימוני עם שוקולד לבן, קארמבל שקדים ופלפל שחור. הכל טעים בצורה קיצונית וישאיר אתכם בול. לא פחות ולא יותר.
 
7. מי שרוצה מוזמן ללכת גם על טעימות אלכוהול וקוקטיילים שהותאמו לכל מנה מראש, ולחגוג את האובסס אול דה וואי.
 
8. הטלפון והכתובת ממש פה למטה. תיהנו זו לא מילה.

מסעדת OCD TLV – תפריט טעימות בן 9 מנות, 280 ש"ח לסועד
שני-שבת, 19:00 או 21:30 (בראנץ' שישי, אחת לחודש). תרצה 17, מתחם נגה, יפו, טל': 03.5566774. פייסבוק. ולרגל חג Halloween: בתאריכים 31.10-4.11 המסעדה והתפריט יוקדשו לסתיו ולחג האמריקאי, עם מנות מסורתיות בפרשנות מיוחדת של השף, כולל בחירת Trick or Treat לכל סועד (310 ש"ח). הזמינו מראש!

 

 

נוצר מול עינכם המשתאות. הצוות המצלחת, ומנה מהממת של OCD (צילומים: חיים יוסף)

נוצר מול עינכם המשתאות. הצוות המצלחת, ומנה מהממת של OCD (צילומים: חיים יוסף)

 

 

חוויה חד פעמית. OCD (צילומים: חיים יוסף)

חוויה חד פעמית. OCD (צילומים: חיים יוסף)

 

 

מה עוד מחכה לכם: למעלה- הצצה לתפריט האלווין; למטה - מנה מהבראנץ' (צלם: חיים יוסף)

מה עוד מחכה לכם: למעלה- הצצה לתפריט האלווין; למטה – מנה מהבראנץ' (צלם: חיים יוסף)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה