10 במרץ, 2011

אוויר הרים

הסוויטות "הטירות הנעות ברוח" במושב נמרוד ממוקמות באחת הנקודות הגבוהות בישראל ובעלות נוף עוצר נשימה

הפעם נתחיל מהסוף. בדרך המתפתלת מצפון רמת הגולן בחזרה לתל אביב תקפה אותנו 'הרהרת קשה', אותה מחלה פוסט מודרנית שהסימפטומים המובילים שלה הם מחשבות נוגות בלתי פוסקות ובהייה מעמיקה בנוף. מקצה ההרהורים הזה היה חלק קטן מההשלכות של ביקורנו בסוויטות המכונות 'הטירות הנעות ברוח' ביישוב נמרוד הממוקם אי שם בגובה של 1115 מ', ובאחת הנקודות היפות בישראל המתצפתות על 360 מעלות של נוף מרהיב.           

במשך 44 שעות מדהימות בילינו במתחם של שתי הסוויטות שניראות כאילו יצאו מהאגדות כשהן ניצבות גבוה, מבודדות ופרטיות לחלוטין, ומשקיפות על נוף דרמטי ועוצר נשימה. הסוויטה בה התארחנו מכונה 'פעמון הגשם' ולה קיר שקוף מזכוכית, מה שמאפשר להתרגש מול המראות המהממים של הר חרמון, הר דוב ומורדותיהם המלווים ללא הרף במסכי ערפל סמיכים וקסומים, עננים מהפנטים שחולפים ובאים במהירות, ואפילו שלג שנופל ברכות. 

הסוויטה בנויה כלופט עם תקרה משופעת, חלונות ויטראז' וקורות עץ. הריהוט כולל ספות קטיפה תכלכלות, שנדלירים יפהפיים והחלל כולו מערבב בנונשאלנטיות עיצוב אירופאי עם נגיעות טוסקניות ופרובאנסליות לצד שילוב של פריטי רטרו מקסימים. בפינת הלופט ממוקמת מיטה זוגית מפנקת במיוחד הממוקמת על בימת עץ בהירה ומוגבהת שם תמצאו היצע דיוידי איכותי שכולל סרטי איכות וביניהם גם את סרטיו של הקולנוען היפני הייאו מיאזקי שעל שם סרטו 'הטירה הנעה ברוח' קרוי המקום. גם הג'קוזי מתפאר באותה איכות והוא ממוקם בחוץ ומוקף בחלונות שקופים (יש נרות, ברור).

יעל וגלעד גולן בעלי המקום הם מהסוג שמסתער עליכם עם פינוקים ומפזר אותם בעדינות לאורך כל השהייה במקום. כבר עם כניסתנו חיכו לנו בחדר קארף ויסקי ,יין, בירות , קפה ומכונת אספרסו, חליטות תה ומבחר גבינות עיזים צעירות ובשלות.  לא נמשיך למנות את שאר הנשנושים כי בפתח כבר מגיעים תיאורי ארוחת הבוקר שאכלנו למחרת שכללה בין השאר לחם שאור שרק נאפה, גבינות עיזים משובחות, ריבות ביתיות, טחינה בדבש חרובים, קארף יוגורט עיזים טבעי, סלטים וירקות כבושים מתוצרת הבית, פנקייקים מסעירים וחביתה שמנמנה.

קחו את המכונית ועלו לצפון, ההרהורים עלינו.


הטירות הנעות ברוח, מושב נמרוד
– בין 1,450 ש"ח ל- 1,700 ש"ח ללילה (תלוי בעונה, ביום ובסוג הסוויטה)
להזמנות – יש ליצור קשר בטל': 054-2244669

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה