13 באפריל, 2021

אוזי פארק

לילי-פילי הוא שיח אוסטרלי יפה וגדוש פרי עסיסי, שהולם בדיוק את שמו של סטודיו מקומי שופע צעצועים רכים בהשראת הטבע והיבול שבמלבורן, רהיטי עץ עם עיטורים אבוריג'ינים ושלל פריטים במלאכת יד, שמעצבות שתי אחיות מוכשרות, ואמן יוצאת הדופן. בואו לקטיף דאון-אנדר

הדלעת המופלאה. משחקי דימיון ויצירות עץ ובטון בעבודת יד, של סטודיו LillyPilly

שלום לכם מהצד השני של הפגרה, וברוכים הבאים לשגרה. איך לכם בינתיים? תודו שזה לקח פקק אחד כדי להתגעגע בערגה לסגר הראשון (אחח, לצלוח את איילון ב-7 דקות בשני בבוקר). אנחנו בכל מקרה כבר לגמרי עמוק בתוך החזלו"ש וסממניו, חשים עצמנו אוסטרלים, מאלו שניצחו כל סטטיסטיקה, שמו את האפיזודה ההזוייה הזאת מאחור, ומתחילים לדאוג בעיקר לתוכניות לקיץ. טוב, לפחות לשבת הקרובה. ואם כבר מדברים – מה דעתכם למשל על קטיף ב"לילי פילי", השיח האוסטרלי שתמיד גדוש בכל טוב? בואו, הכי קרוב ללהרגיש דאון-אנדר שיהיה לכם.

הכירו את ג'יין-פלור שער, אמא מיוחדת במינה, שגידלה את בנותיה – שרה (במולדתה, אוסטרליה) ונעמי (שנולדה בכפר ידידיה בבית שבנו במו ידיהם) – על ברכי עשו-זאת-בעצמכן; לפחות בכל הנוגע לתחומי צעצועים, תחפושות ושלל ענייני טקסטיל. זה אומר שכל הבובות, המשחקים וזיכרונות הילדות שלהן, היו תפורים תמיד באהבה ותשומת לב לפרטים הקטנים, כמו שרק אמא עם ידיים טובות וטעם טוב יכולה. משבגרו, הצטרפו האחיות לעסק המשפחתי של אביהן בעולמות הביטוח; אבל הלב פילל להתקרב דווקא למלאכות היד והכשרון שעבר בתורשה (ואם כבר מדברים – אמא, לכי לבטח את הידיים אצל אבא!). הקורונה שחיל"תה הכול, ותגובות הנכדים לצעצועים התפורים המדהימים של סבתא ג'יין, דירבנו אותן, עד שהחליטו ממש לאחרונה לפתוח את LillyPilly, סטודיו חדש ומשותף לשלושתן (על שם צמח אוסטרלי שופע פרי, שליווה את נוף ילדותן), בו יציעו את יצירותיהן, כל אחת בתחומה – מתפירה בלֶבד ועד נגרות רהיטי עץ.

זה אומר שתמצאו פה על השיח המרהיב שלהן, כבר מוכנות לליקוט – שלל פטריות יער אדומות מבד רך, למשל. או דלועים בגוונים יפים, ערוגת גזרים צבעוניים, מארזי פסטה עם בצל סגול ועגבניות, או דווקא עוגיות שוקולד-צ'יפס ודונאטס, ביצי-עין וגבנ"צ בפיתה (תביאו לעל-האש בחמישי! שובליקו לא נוגע בפלאפל); וגם קשתות מקרמה, חדי-קרן לרכיבה על מקל, ועוד משחקים וצעצועים מפתחי דימיון (ותאבון). הכל בתפירה קפדנית ובאווירה חלומית שתטיס אתכם מיד לטבע ולנוף החקלאי של מלבורן (בלי לעצור באף מלונית קורונה בדרך). לצד כל היבול הטוב הזה, שרה ונעמי מנגרות ומקדרות כלי עץ, שלטים, מתלים, שרפרפי-לוג עבים מעוטרים, חרוטים או צבועים, כלי זכוכית משולבי בטון ועוד יצירות בהשראת הטיולים, השורשים והתרבות האבוריג'ינית שספגו בילדותן. שרה מספרת שיש להן יותר רעיונות מאשר פנאי לייצר הכל, אבל שכל הזמן הן מחדשות ומוסיפות עוד פריטים (כמו טקסטיל ליולדות שיושק בקרוב) בניחוח אוסטרלי ובהתאם לכל מה שירגיש להן ולכם – בית.

קדימה אוזיז, הגיע הזמן להוזיז את עצמכם, לקטוף מכל הבא ליד ולהיפגש לפיקניק עצמאות בנוסח היבשת הכי כובשת. כן-גו-רו!

פריטים בעבודת יד לילדים ולבית מסטודיו LillyPilly – החל מ-45 ש"ח (לדלעת)
להשיג בחנות האונליין, פרטים נוספים באינסטגרם, ובטל':054.5252521 (שרה)

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה