04 ביולי, 2010

אוזניים קטנות

המוזיקאי אריק לבנת הוציא דיסק חדש ומצוין לילדים שמתנגן אצלנו ללא הפסקה

ידידנו הטוב שהפך לאב (גאה, בטח גאה), עדיין המום. זה לא חוסר השינה (המלאכית שלו ישנה כמו דובונת בשעון חורף) וגם לא הבכי או תחושת המחויבות המלחיצה, אלא המבחר האדיר של משעשעי הילדים שנגלה בפניו שכולל אוניברסיטאות, קולג'ים, טרמפולינות, מטבחים וקרקסים. "רק בדבר אחד כמעט אין שינוי" הוא הסביר לנו, "במוזיקה". ואכן, על כל מדף דיסקים לילדים בחנות שמכבדת את עצמה אפשר למצוא את אותם 100 ו-500 'שירים ראשונים לילדים' (השפן הקטן וחברים מוזרים נוספים), 'זרעים של מסטיק', 'הכבש השישה עשר' ושאר השירים שהורינו זייפו לנו וכנראה שגם ניננו יזמזמו לנכדיהם.

"אבל את הדיסקים האיכותיים שנעשו אחרי שנת 1970 ושהר' בהם לא מתגלגלת, אפשר לספור על יד אחת", הוא התלונן, ואנחנו מיד שמחנו לגלות לו את הסוד ההורי הקטן שלנו: הדיסק 'לב אוהב' של הסקספוניסט אריק לבנת. בדיסק המקסים הזה יש שירים וסיפורים שכתב והלחין לבנת בנושאים שונים כמו חברות, אופניים, סתיו, עיניים, לילה ושאר עניינים שמעסיקים ילדים. כל נושא כזה מתחיל בסיפור חמוד שמלווה בשיר עוד יותר חמוד (אנחנו הכי אוהבים את הסיפורשיר על הלב) והכל מבוצע בהומור, בחן ובאיכות גבוהה גם בהפקה וגם בתכנים, כיאה לחומרים התרבותיים שהיינו רוצים שהילדים שלנו יצרכו.

ואחרי שהתמכרנו לדיסק, הגיע הזמן לגלות שיש גם מופע ל'לב אוהב', בו לבנת, הסקסופון ועוד עשרות כלי נשיפה נותנים את הנשמה. אל תשכחו לקחת את הילדים.

המופע "לב אוהב" יתקיים במועדון שבלול (האנגר 13, נמל תל אביב), בשבת (31.7),  בשעה 11:30
לפרטים נוספים ולכרטיסים – "לב אוהב", טל': 03-5461891, לרכישת הדיסק היכנסו לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה