04 באוגוסט, 2010

אישימוטו

היינו נותנים הרבה כדי לחזור לימי בית הספר ולהצטייד בפריטים של המעצב היפני שינזי קאטו. הזדמנות לשפר את הבגרות בהתעמלות

כל ילד יודע שהכיף היחיד שכרוך בחזרה ללימודים הוא ההכנות שבאות ממש לפני (במילים אחרות: טירוף השופינג). מה לא היינו נותנים כדי להצטייד עכשיו בילקוט הורס ולא פרקטי, קלמר עם מגירות שנפתחות בלחיצה (גאדג'ט-על במושגים של פעם), עפרונות חדשים ומחודדים טיפ טופ (שכמובן נשברים לכל האורך) ואיך לא – יומנוער מלא טיפים חשובים מבית היוצר של איטו אבירם. אבל יותר מכל, ובתור התחלה לא רעה, היינו לבטח רוכשים כל מוצר שעיצב שינזי קאטו – מאייר יפני מוכשר בעל טעם משובח שיגרום לאינדיאנים שלכם לחייך כאילו האריכו להם בחודשיים את החופש הגדול (התקף לב, מישהו?).

לאחר שעבד 15 שנים כמעצב מסחרי, החליט שינזי קאטו ליצור עולם משלו שיכיל דמויות חביבות, טקסטים שנונים וסגנון מובחן, המעטר כיום שורה ארוכה של מוצרים לילדים (ולהוריהם). כל מוצריו (הנמכרים בין השאר גם ב-MoMA בסאן פרנסיסקו וב-Le Bon Marche בפאריס) עוצבו בהתאם לתורת ה-"זאקה" היפנית – פעולת ייפוי חפצים יומיומיים שנועדה לעורר מחשבה ולשפר את השקפת עולמו של האדם (במילים אחרות – היכולת לעצב יפה לאללה).

עברנו להתגורר בשמחה רבה באתר של שינזי, שוטטנו בין תיקי הבד, המחברות המאוירות, התעמקנו בעיקר בקופסאות האוכל ובמימיות השובבות שלו (בתמונה) ולא יכולנו שלא לשקול להופיע עם כל זה מחר למשרד (אין כמו להוציא קופסת אוכל ומפית בד באמצע פגישה חשובה).

אם גם לכם מתוכנן ערב עטיפת ספרים ומחברות בלו"ז וחסר לכם נייר דבק צבעוני, או סתם בא לכם לשמח את השולחן העבודה עם ספל חדש – הצטיידו בשינזי קאטו משלכם ותראו איך כל ה"זאקה" הזה עובד בשנייה.

מוצרי שינזי קאטו – מחירים לדוגמא: קופסת אוכל גדולה – 124 ש"ח, קופסת אוכל קטנה – 44 ש"ח, מימיות – 78-102 ש"ח
להשיג בחנויות המפורטות באתר, וגם מחר – במכירת "קולאז' סייל", 5-7 אוגוסט, טשרניחובסקי 69, רחובות (שם יתארחו עוד למעלה מ-20 מעצבי מוצר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה