16 במרץ, 2015

אומ-נאם-נאם

מסעדת "נאם" מציעה מנות תאילנדיות אותנטיות שמטיסות אותנו עם כל ביס ישירות לקוסמוי. קאפונקאפ לשף!

אוף, די כבר. יותר מדי נהנתנים סביבנו נוסעים בפסח / נסעו בחנוכה / בדיוק מוציאים ויזה לתאילנד. תעירו אותנו כשיגיע תורנו (וישתחררו לנו מיליון באט מיותרים). אבל הכי מעורר קנאה – כל מי שנשאר פה, לא מפסיק לדבר לאחרונה על מסעדת NAM, הדבר הכי קרוב לתאילנד שאפשר למצוא כאן, שמטיסה בכל ביס ישירות לקופנגאן או קופיפי. קופתוח עכשיו?

הלכנו לבדוק בעצמנו את העניין עם חברים (אחת מהם כמובן, חזרה הרגע ממדינת הסטיקי רייס, ובכל זאת לא עמדה בפיתוי הנאמי הזה): "נאם" (מים יצוקים או משהו כזה בתאילנדית) שנפתחה לפני 9 חודשים, מצטרפת לגל מסעדות אסייתיות ששוטף את הארץ כמו צונאמי מבורך, ובכל זאת – יש בה תבלין אחר. אולי זה בגלל ש-99% מהירקות שמגיעים לכאן מגודלים בחוות בדרום הארץ במיוחד עבור המסעדה (כמו חצילים תאילנדים, שעועית ירוקה או עלי בזיליקום מזן מיוחד). אולי זה בגלל שצוות המטבח, כולל השף אומי גיסדה, מגיעים מכפרים שונים בממלכת-האם וכולם טבחים מדהימים בהכשרתם שיודעים להכין את מנות הרחוב התאילנדי הכי מוצלחות ומבלי להתפשר עבור החך המערבי. ואולי זה כי כאן התפריט מהודק ולא מעמיס עודף מנות שאין סיכוי להגות או לבחור נכון. איך שלא יהיה – טעמים עדינים ומדויקים כאלו לא זללנו מאז ירח הדבש: התחלנו עם מנת ספיישל ראשונה בשם "יאם סום הו" (שאוטוטו תקבל קביעות) שזה סלט דג טרי ומרענן עם פומלה, כוסברה ובוטנים (מעולה, 47 ש"ח). אח"כ עלו והגיעו מרק "טום יאם" עם פירות ים ואורז מאודה (מעט חריף, מאוד מומלץ, 57 ש"ח); מנת "פלה פאד פריק פאו", שזה בעברית נתחים פריכים של פילה דג, קשיו, צ'ילי, אניס, כפיר ליים ועוד (69 ש"ח); פלוס "פאד סי יו" – אטריות אורז רחבות עם רצועות בקר, ברוקולי, ביצה, קאנה וכו' (53 ש"ח). אפשר מילה לשף? קאפונקאפ.

לקינוח חלקנו ממתק שוקולדי שהגיע בתוך ביצת שוקולד לבן ונשבענו לחזור בשביל הארטיקים בטעמי ליצ'י-קוקוס, בננה-בוטנים או הכי שוס – מנגו וסטיקי רייס (19 ש"ח). סעו, סעו לכם לקוואסן. אנחנו תופסים פה מקום באמצע האי במרפסת, ולא זזים עד סוף העונה.

מסעדת NAM – מטבח תאילנדי אותנטי, דיזנגוף 275, תל אביב, טל': 03.6708050
כל השבוע 12:30-חצות, עמוד הפייסבוק (10% הנחה בצהריים. לכל מנה גרסה צמחונית / ללא גלוטן).

 

ניפגש באי. ארטיקים של NAM


 

[PSGallery=dmebulvvv9]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה