27 ביולי, 2014

אופטימיות זעירה

ברחנו קצת לתוך בלוגים של שני מאיירים מקומיים, שמצליחים להאיר לנו את המציאות באור אופטימי יותר. זה אפשרי

בשלוש מילים? קשה לנו להתרכז.

בארבעים ושלוש מילים? ככל שנדרש מאיתנו להיות חדים יותר, ככה אנחנו הופכים לבת יענה שרק מחפשת לתקוע את הראש בתוך חומרים צדדים ואופטימיים, שישכיחו מאיתנו את כל הסמטוחה שבחוץ. והיום, נחלצים לעזרתנו 2 מאיירים (עם חיבה ברורה לחיים אורבניים ורגועים יותר), שאת הבלוגים שלהם מומלץ לשמור בכוכבית ולשטוף בהם את העיניים כשאתם בין משימות, כשאין חדש בפייסבוק, או דווקא כשיש. איור אחד שווה אלף סטטוסים: 

#1
קרן תגר, בוגרת (בהצטיינות!) של המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, עובדת כבר שנים בשקט ובהתמדה, מאיירת לעיתונים, להוצאות ספרים, למוזיקאים ומעצבי אופנה, אבל בעיקר והכי חשוב – לעצמה ולעוקביה הנלהבים (אנחנו למשל): אחרי שסגרה לאחרונה בלוג אישי וממכר, החליטה לפתוח במקומו יומן טמבלר בשם הכי רלבנטי – Life During Wartime, בו תמצאו בין העבודות היפות והעדינות שהיא מאיירת בטכניקות ידניות, עוד המון חומרי השראה שיסחפו אתכם בזרם התודעה המיוחד של קרן ודרכי ההתמודדות שלה עם המציאות. אם אהבתם את מה שראיתם, תוכלו לסור מיד לחנות האונליין שלה, שם מסודרות עבודות האמנות הפרטיות שלה ואיורים יומיומיים שעוסקים במה שמקיף אותה כרגע – חתולים, צמחים, חולצות לא מקופלות בארון, בנייני העיר המקיפה אותה – תל אביב, וטיפוסי מעניינים. אם צריך לבחור רק משהו אחד למסגר למשרד, לתת מתנה לחבר שחוגג יומולדת או מתחתן השבוע – זה ללא ספק הבחורה הג'וני-מיטשלית עם המשקפיים הורודים והאופטימים (למעלה בתמונה). גברת, את טובה.

לעוד עבודות – הציצו בפורטפוליו של קרן, או בבלוג Life during war
לרכישה – עברו לחנות של קרן תגר

#2
ועכשיו הכירו את אבנר גיצלטר: בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר וכיום מעצב בחברת סטארט אפ, שמחזיק בתיק עבודות מרשים של אריזות שעיצב עבור חברות שונות (כולל משחקי קופסא שבטוח יש לכם בבית). אבל דווקא הפרויקט האישי האחרון שלו ימשוך את תשומת לבכם יותר מהכול: בחודשים האחרונים, אבנר מקדיש ויוצר לכל בניין יפה שהוא קולט ברחובות תל אביב-יפו איור רחב בצבעים עזים ומאירי עיניים, שמאפשר לבחון מקרוב ובשקט (ללא שכנים או עצים שמסתירים) את החלונות, המרפסות והחזיתות הכי מסקרנות בעיר (כולל בנייני עבר נוסטלגים שכבר אינם). הפרויקט האדריכלי המרהיב, המכיל כבר עשרות בתים בסגנונות ארכיטקטונים שונים, נוצר בהשראת ג'וזף גווזאר שאייר את חלונות ניו יורק בצבעוניות ואווירה דומה. קליק אחד ויצאנו עם אבנר מהמרחב המוגן לטייל ברחוב הרצל, דרך יהודה הלוי, עצרנו בשמריהו לוין והגענו עד לילנבלום. התרכזנו בפרטים הקטנים שאנחנו כל כך מכירים ואין באף מקום אחר (שערי חניה אוטומטים, אבני מדרכה צבועות באדום לבן, עציצי מעקה) ואפילו זיהינו בניין שגרנו ממש לידו (גב' כצנלסון, את עוד שם?), ופתאום נזכרנו למה אנחנו עוד כאן. תודה אבנר.

לעוד עבודות – האתר הרשמי של אבנר גיצלטר; או בבלוג המיוחד לפרויקט TLV Bulidings
לרכישה – עברו לחנות של אבנר (חשבון האינסטגרם, עמוד הפייסבוק).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה