20 באפריל, 2006

אופק חדש

אם מערבבים יחד את כל הדברים המרגיעים באשר הם - מקבלים את Horizon, מלון בוטיק ומרכז יוגה בדרום קוסטה ריקה

קחו את כל הדברים הטובים והמרגיעים, ערבבו אותם יחד וקבלו את ה -Horizon – מלון קטן בדרום קוסטה ריקה (3 קבינות עץ מאובזרות ונוחות) ובו מרכז ללימודי יוגה, הממוקם על צלע הר, על חוף האוקיינוס הפסיפי.

את המקום הקסום הזה הקימו גלי ויואב (גילוי נאות: יואב הוא אח של אחת מחברות המערכת), זוג ישראלים צעירים, שחלמו על מקום שישלב את כל האהבות שלהם. הם הגיעו לקוסטה ריקה במרדף אחר הגלים. מי שמכיר גולשים יודע שהמרדף הזה הוא תכלית קיומם. לימים למדו הזוג את רזי תורת היוגה במרכז שיבננדה בקנדה, והפכו למורים מבוקשים באזור סנטה תרזה, מקום מגוריהם בקוסטה ריקה.

בנקודה הכי גבוהה ממוקם משטח רחב מעץ לאימוני יוגה, שם נערכים שעורים מגוונים בהדרכתם של יואב, גלי ומורים נוספים. משטח היוגה משקיף על האוקיינוס הכחול, ולא משנה עד כמה יפציר בכם המורה, מאד קשה לעצום עיניים. אין מה לעשות, יוגה בסטודיו השכונתי, הממוקם בדרך כלל במרתף, ויוגה באוויר הנקי של חוף ים פראי זה לא אותו דבר. אפילו לא דומה.

יש בריכה קטנה וגם בית-תה מקסים, עם מוסיקה מעולה, חליטות מצמחים שהם מגדלים לבד, לחם שהם אופים בעצמם בכל בוקר ומיצי פירות טבעיים הנסחטים במקום.

בהתאם לאופיו הטרופי של האזור כדאי להתעדכן באיזו עונה מדובר במועד הרצוי. יש עונה רטובה ויש עונה יבשה כל אחת עם היופי שלה, אבל זה גם עניין של העדפה.

ה-Horizon הוא גן עדן עלי אדמות. חוף ים. יוגה. טיולים בטבע. שייק פירות מול השקיעה. ארוחת דגים פשוטה וטעימה. שיחה לילית. שקט וכוכבים. רגעים ארוכים למחשבות טובות על החיים.

ולא לדאוג, יש גם מכונת אספרסו.

מלון ומרכז יוגה בקוסטה ריקה
לפרטים נוספים – www.horizon-yogahotel.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה