07 ביולי, 2010

אוצר לאומי

אם סבתא שלכם לא השאירה אחריה תיבת אוצרות – זה הזמן להתארגן על אחת משלכם. הסטודיו של שלומית אופיר הוא תחנת חובה

חברה טובה סיפרה לנו פעם, כי סבתה היתה נוהגת להחביא בקופסאות של עוגיות ריקות – מיני אוצרות וחפצים נוסטלגיים. בחלקן הטמינה גלויות ובולים מהעולם, בחלקן מניפות או מפיות ישנות, ובאחרות שמרה מכתבים. אך מבין כולן הייתה רק אחת שתמיד נשארה נעולה. לאחר לכתה, חולקו הקופסאות בין כל הנכדים, וכשסוף סוף נמצא המפתח לתיבה המסקרנת, התברר כי לא תכשיטים עתיקים ולא גרביים: דווקא בה חיכה שלל שימושי למדי של סט שיניים תותבות, ראש סיפולוקס שבור והמטפחת של סבא חיים.    

 

כדי לצ'פר את חברתנו המאוכזבת, ולהתחיל תיבת אוצרות משלנו כבר עכשיו – החלטנו לערוך היכרות עם תכשיטיה של שלומית אופיר בתל אביב. שלומית היא מעצבת תכשיטים צעירה ומוכשרת, שמגיעה אמנם מעולם העיצוב התעשייתי, אך למזלנו החליטה להתרכז דווקא בתחום האקססוריז, ומציעה כיום עשרות דגמים ועיצובי תכשיטים יפהפיים (ולא יקרים). שלומית מספרת כי אינה נוהגת לעצב קולקציות מוגדרות בכל עונה, אלא מעדיפה לעדכן את האוסף שלה באופן תדיר, כך שבכל שבוע מתווספים פריטים חדשים למגוון העצום. לאחרונה, ומעבר לתכשיטים, החלה גם לעצב שמלות בשילובי תחרה רומנטיים ואף ללקט בעצמה דגמי שמלות בודדות ומיוחדות מחו"ל.

לכבוד הקיץ עיצבה שלומית תליונים עדינים השואבים השראה מעולם הבוטניקה (כמו צללית של ציפור קטנה על ענף או קווי מתאר של עלי כותרת), וגם דגמים נוצצים בהשראה אורבנית עכשווית (בעלי צורות גיאומטריות ומלבניות), אך בשביל הנכדים לעתיד – החלטנו ללכת דווקא על קו במראה רטרו, ושלפנו שילוב מנצח של קשת פפיונים קטנה ועגילים צמודים בצורת צדף העשויים מפליז בציפוי זהב 24 קראט.

עכשיו, כשדאגנו לירושה נאה לדור ההמשך ואנחנו גם מצויידים לפחות לשלוש חתונות לעונה הקרובה, נשאר לנו רק לרוקן איזה קופסת עוגיות טובות (שתיים, שלוש, בוצע!).    

תכשיטים במראה רטרו – קשת פפיון – 99 ש"ח, עגילי צדף – 88 ש"ח, שרשרת – 187 ש"ח
להשיג בסטודיו "שלומית אופיר", הלל הזקן 10, תל אביב, טל': 077-4006725, או דרך החנות המקוונת ב-etsy.com, וגם במגוון גדול של חנויות נבחרות בכל רחבי הארץ

לצפייה בקטלוג תכשיטי הקיץ המלא – עברו לדף הפייסבוק של המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה