19 בינואר, 2012

אור לוג אין

גופי התאורה המדליקים של נעמה הופמן הופכים את הניאון לדבר הכי נחשק על הקיר

אין דבר משמִים יותר מהדיון המתנהל בימים אלה בעניין הנורות החסכוניות: כן יקר, לא יקר, כן בטיחותי, לא בטיחותי. חלאס, תנו לנו אור (וגם שעון קיץ, אם כבר מדברים) ואל תבלבלו לנו את המוח. אה, ואם לא קשה לכם – הקיפו את הנורות בגוף תאורה מעוצב, חדשני, חכם וכזה שעוד לא ראינו. כמו גופי התאורה הניאוניים המדליקים שמעצבת נעמה הופמן: היא למדה עיצוב ב"שנקר", פועלת בסטודיו משלה וגופי התאורה שהיא מעצבת משלבים אמנות ועיצוב פונקציונלי.

הופמן הספיקה להציג בכמה תערוכות עיצוב, בארץ ובחו"ל, וממש בימים אלה מתארחת בתערוכה Meet My Project בפריז, במסגרת אירועי Maison & Objet. מטרת התערוכה, שמשתתפים בה עשרות מעצבים (הופמן ומעצבת נוספת הן הישראליות היחידות) היא לקדם עיצוב ויצירתיות ולהפגיש בין השחקנים המרכזיים בסצנת העיצוב, ביניהם מעצבים, קניינים, יצרנים ומפיצים, וגם להנגיש את העיצוב לקהל הרחב. 

את גופי התאורה המיוחדים של נעמה הופמן אפשר בינתיים לרכוש רק באתר שלה, אבל בחודשים הקרובים היא מתכננת להיכנס גם לחנויות נבחרות. אם עד היום חשבתם שניאון הוא שם נרדף לתאורה הדלוחה במטבח של הדודה מהקריות – אתם מוזמנים לעשות ריפרש על הדעות הקדומות שלכם, ולרשום לפניכם את השם: נעמה הופמן. מבט אחד באתר שלה, ומובטח לכם שתראו את הכל באור אחר לגמרי.

גופי תאורה בעיצוב נעמה הופמן – בין 990 ש"ח ל-2,000 ש"ח (תלוי בקולקציה ובעבודה)
לרכישה באתר – www.naamahofman.com ואפשר ליצור קשר במייל – [email protected]

 

ויהי אור משגע. המנורות של נעמה הופמן (צילום: דן פרץ)

 

לוקינג גוד. המנורות של נעמה הופמן (צילום: עודד ובמן)

 

 

 

[PSGallery=9thkv110f10h]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה