18 באוגוסט, 2010

אחות שמבינה

"משתגידי", פאנל הדיבורים החדש בערוץ "ביפ", מספק הצצה נדירה לשיחת בנות אמיתית וכנה (ולא, אין שום קליעת צמות ומלפפונים על העיניים)

[youtube 6hP7ac29Aic]

מוסכמה ידועה בקרב המין היפה (וגם החזק, שיהיה) גורסת כי אין דבר ששיחת בנות סוחפת לא תוכל לנצח. רביעיית הבנות של "סקס והעיר הגדולה" הוכיחו את העניין סופית, עשו רווח נאה מכל הפלברה הזאת, ובעיקר – סיפקו על הדרך חומרים לסשנים ארוכים של פטפטת נשית בכל רחבי העולם.

מה רבה היתה השמחה, אם כן, כשגילינו שהחודש עלתה למסכי הטלוויזיה שלנו גרסה ישראלית בועטת למוסד המכובד המכונה שיחת בנות. התוכנית היומית "משתגידי" – מעין תרגום עברי מוצלח למונח השימושי "Whatever" –  משודרת בערוץ "ביפ" מדי לילה בשעה 22:30, בדיוק בזמן שבו מתחשק לנקות את הראש מטרדות היום ולהקשיב לחבורה של בחורות שוות מדברות על הדברים החשובים (טוב, ובעיקר הלא-חשובים) בחיים.

 

בין הבנות שמתיישבות לקשקש, ולענות על שאלות ששואלים אותן בחורים תועים ותוהים (מה שגורם לתוכנית לשאת תועלת חשובה גם עבור הקהל הזכרי), נמנות דניאלה וירצר החתולית, אלין לוי המאמי הלאומית (מאמי אמיתית, דרך אגב, כפי שמתברר מצפייה בתכנית), נלי תגר המצחיקה והמוכשרת, ועוד כמה בחורות שלא היינו מתנגדות אם היו מזמינות אותנו לקוסמופוליטן (כמה ניינטיז מצידנו). החבורה מתאספת באולפן חמים, שבו מככבים שטיח פוקסיה ענק וצמרירי וספה לבנה עגולה – בקיצור, כל מה שהיינו חושקים שישמש כרקע לשיחת הבנות הבאה שלנו. אלין, מתי נוח לך להיפגש? יש לנו כמה נושאים בוערים על הפרק. נתאים את עצמנו אלייך.

הסדרה "משתגידי" – ימים ראשון עד רביעי, 22:30, ערוץ "ביפ" ב-הוט, או בצפייה ישירה באתר "מאקו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה