16 במרץ, 2010

אחחח, גדול!

מאז שערוץ 20 החשיך לנו את המסך, משחק קופסא משגע בשם "טאבו" הוא התירוץ הכי טוב שמצאנו בכדי לקבץ כמה מחברינו הטובים לערב קורע באקסייט

אחרי ש"האח הגדול" נגמר ולאלירז יש חיים חדשים שנעלמים מעינינו המתגעגעות, נותרנו יתומים, מזפזפים באופן בלתי רצוני לערוץ 20 ובוהים ארוכות במסך הכחול (מי יודע, אולי אלין תכנס פתאום לאסוף את הגלוס ששכחה באמבטיה?). אבל המכה הכי גדולה תקפה אותנו דווקא מהכיוון החברתי: באיזה תירוץ נוכל שוב לקבץ סביבנו קומץ מחברינו המסמורטטים ביותר, כדי שיעבירו איתנו ערב מבדר בסלון הביתי?

איזה מזל שבדיוק כשמסתמן כי אחרונת תוכניות סיכום האח עומדת להיגמר, מצאנו את משחק הקופסא "טאבו". אין כמו לוח, חיילים וקלפים כדי לגרום לנו שוב להרגיש כמו ילדים נרגשים שקיבלו תמורה נאה בעד מציאת האפיקומן. אל תתנו לאריזה הלא מושקעת (שלא לומר עוצבה ב-PAINT ע"י האחיין של המנכ"ל) להטעות אתכם. מדובר במשחק מהמם וקורע ביותר, שמתאים בהחלט לכל פיטר-פן שמסרב להתבגר, בו תתבקשו "להעביר" מילה לקבוצה שלכם, מבלי להשתמש בחמש מילים שמתארות אותה, הלא הן מילות הטאבו. נסו אתם להעביר הלאה את המילה "יומן" למשל, בלי להשתמש במילים מתבקשות כמו "תאריך", "ימים", "פגישה", "בית-ספר" או "אנה פרנק". לא פשוט.

אז יאללה, סמסו לחבר'ה, ערבבו מרגריטות, הכינו תחתונים נקיים בצד (כי אתם תשתינו מצחוק) ותראו איך בשנייה אתם מכתירים לעצמכם מדורת שבט חדשה. ולסיום: נסו להעביר את המילה "ארז" בלי לומר – אקסייט, אנרגיות חיוביות, ויהי מה ואינטואיציות.  

משחק "טאבו" של קוד קוד – 140-163 ש"ח
להשיג בחנויות הצעצועים והמשחקים ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה