28 ביוני, 2010

האחים והצעצועים

ההופעה של "האחים רמירז" הותירה בנו רושם עז ורצון לשלוח את כל מי שאנחנו מכירים לראות אותם בכיכר ביאליק בלילה הלבן

בואו נגיד את זה ככה – חיות לילה אנחנו לא. כל מה שמתחיל בשעה 11 וצפונה בדרך כלל מתסדר בלעדינו, ואין לנו שום בעיה עם זה. וככה אנחנו מתנהלים בשלווה עד שאנחנו נתקפים צורך עז להפציע עם בילוי ליילי – אחד כזה שיראה לכל החבר'ס הצעירים מאיפה משתינה הלקרדה. וכך עשינו כשיצאנו להופעה של האחים רמירז המופלאים, לכבוד ה-EP החדש שלהם.

"האחים רמירז" הם עוזי פיינרמן (חבר להקת "בום פם" לשעבר), ספי ציזלינג (חבר להקת "פאנק'נשטיין") ואיתן אפרת, המנגנים ביחד משהו שמשלב בין Fאנק, בלוז, קאנטרי ורוק. את הדיסק הראשון שלהם הם הוציאו תחת הלייבל "אודיו מונטאז'" והוא הוקלט במחסן צעצועים ישן ביפו. בימים אלו יוצא להם EP חדש העונה לשם "One Night". בדיסק הזה הם עושים ביצועים חדשים ומשובחים לשירים של ענקים כמו אלביס, וודי גאת'רי, אליזבת קוטן ועוד רבים וטובים. הרמירזים מכניסים בשירים של פעם קצב, גרוב ודיסטורשן שמרוממים את מצב הרוח. יש להם יכולת אדירה לרגש כשהם עומדים על הבמה מחוברים ומהודקים כמו חבורה שבאמת יצאה מאותו הרחם. הרגע הכי כייפי בהופעה הפציע בהדרן – האחים עלו לבמה מיוזעים ונטולי הגברה, ונתנו ביצוע אקוסטי לשירם "The Elevator", שקצת מזכיר את שיר הילדים האמריקאי: "The wheels on the bus go up and down".

חזרנו הביתה מאוחר, נכנסנו בשקט, הערנו את הבייביסיטר שריירה להנאתה על הספה, והרגשנו הכי רוקנ'רול בעולם.

האחים רמירז יופיעו בכיכר ביאליק במסגרת חגיגות "הלילה הלבן" בתל אביב שמתקיימות ביום חמישי הקרוב (1.7). האירוע בכיכר ביאליק יכלול הופעות של אמנים רבים והאחים אמורים לעלות בערך בשעה 23:00.

היכנסו לאתר הלהקה ותצללו לגרוב של הרמירזים, הרווח כולו שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה