20 ביוני, 2010

איזה מזל שנפגשנו

ורד מוסנזון החליטה להעניק מתנה לעצמה, ביקרה אצל הפסיכו-אסטרולוגית מיכל גזית ויצאה איתה למסע מרתק שלא דומה בשום צורה למדור ההורסקופ שקראתם הבוקר (אתם דלי, נכון?)

מיכל גזית מזמינה אותך לצאת למסע ולפגוש אנשים ממש מעניינים בדרך. את עצמך למשל. הכרתי את מיכל, לפני משהו כמו שש שנים, בהמלצתו של אבי יסעור ז"ל, שחשב שדווקא בגלל שאני עוסקת בזה כל הזמן, אני צריכה לעורר קצת את היצירתיות המקורית שלי. באותה תקופה עבדתי על ספר שנקרא 'מפגש המזלות' שעסק בפגישת פסגה בין תריסר נציגי המזלות, על השונות והמורכבות שלהם, ככה שהאפשרות לדבר עם מי שעוסקת בפסיכו-אסטרולוגיה קסמה לי, למרות כל הסייגים והדעות הקדומות שלי (מזל בתולה) על אסטרולוגים ושרלטנים למיניהם.

התקשרתי (מה שלא היה ממש פשוט, כי אנחנו פעילות בשעות הפוכות), פיניתי לפי הוראתה 3.5 שעות ביומן, והגעתי לבית צבעוני ומפתיע, בצהלה.

הגעתי בשתיים בצהריים, חזרתי הביתה בשבע. גמורה. במשך אותן שעות היא ספרה לי דברים שלא האמנתי שמישהו יכול לדעת, ובקצב הולך וגובר. באותן שעות שהתמשכו, קרו שני דברים: 1. נהייתי מיד חולה. 2. מיד רציתי עוד.

מיכל גזית מחזיקה בשני עיסוקים – ושניהם שווים מאוד, למי שרוצה לתת לעצמו מתנה שלא נגמרת כל כך מהר. יעוץ פסיכו-אסטרולוגי  –  שמנתח את מה שיש, נוגע במה שהיה, בוחן דילמות, מגדיר אפשרויות. סדנת דרך האומן – הדרך של מיכל ללמד את השיטה של ג'וליה קמרון, מסע של 17 מפגשים לתוך היצירתיות הגלומה בך.

מיכל אחראית באופן ישיר לשחרור טונות של התלהבות ויצירתיות ולאובדנם של אי אלה יערות גשם בגין כתיבה קדחתנית ושאר כלים יצירתיים. צאו למסע הזה. יתכן ותפגשו שם מישהו שלא פגשתם הרבה מאוד זמן. את הצד היצירתי שלכם.

לפרטים נוספים – מיכל גזית, טל': 03-6476495, [email protected]
(צילום: אילן נחשון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה