17 ביוני, 2010

אייס ליידי

מותג הטיפוח האהוב עלינו, L'OCCITANE, מציע לכבוד הקיץ קרם-ג'ל מקרר וגאוני לידיים. אפשר לחזור לענוד טבעות

באופן כללי אנחנו די מחבבים את הבית, אין מקום מועדף עלינו יותר מאשר חדר השינה שלנו, ובהתחשב בכמה שעלה שיפוץ המטבח – אנחנו לא מתכננים לזוז ממנו לפחות בשנה, 20 שנים הקרובות. אבל הזרזיף הזה במקלחת, שמעז לקרוא לעצמו זרם, הוא לבדו – מסוגל לגרום לנו לעזוב הכול לקראת חום יולי אוגוסט ולהעביר את הכתובת והארנונה שלנו למלון עם ראש אמבטיה ולחץ מים אמיתיים. ואם כבר, אז עדיף להוא שבפרובנס, זה שמניח מוצרים מוקטנים של "ל'אוקסיטן" על הכרית. אחרת, באמת אין טעם.

מותג הטיפוח האהוב עלינו מזה שנים, L'OCCITANE, הפך כבר לסמל סטטוס ותו תקן לאנינות טעם, ומאז שפתחו בארץ חנויות רשמיות והורסות למותג – כל מה שמוצע שם למכירה, מתחשק לנו לקנות בארגזים. אם זה הקרמים או הסבונים המעולים, פרחי הלבנדר המיובשים, תיקי הקש הקלאסיים, האריזות המושקעות או העובדה שהם סופר אקולוגיים – הכול עושה חשק לעבור לגור אצלם בסניף.

לכבוד הקיץ (שבישראל כידוע אורך 10.5 חודשים), מציעים לנו החבר'ה הטובים מפרובנס קרם מקרר וגאוני לכפות הידיים, השייך לסדרה המבוססת על צמח הוורבנה, שידוע בארומה הלימונית וסגולות ההרגעה שלו. את עלי הוורבנה קוטפים בחודשים מאי עד יולי באי קורסיקה, מייבשים, משרים באלכוהול ומקבלים תמצית אורגנית, ממנה מייצרים בין השאר גם את היזיז החדש שלנו לעונה הקרובה:  "Cooling Hand Cream Gel" (או "Ice Hand Cream Gel" בגרסתו הקודמת).

ממש קשה להפסיק למזמז את הקרם-ג'ל הזה, שמגיע בשפופרת 75 מ"ל עם פקק מסתובב בעל פתח מיוחד ונוח לשימוש, שגם מרענן בשניות, גם מותיר ארומה של אייס-לימון-תפוז-גרניום קלילה מאוד (ולא כזו שחותמת קבע על היד שלכם), והכי חשוב – נספג בעור במהירות כך שלא תאלצו להשאיר אחריכם שובל שומני. הג'ל שבו תורם להפחתת זיעה ונפיחות בידיים (יש! אפשר לחזור לענוד טבעות) ואבקת הטפיוקה שהוא מכיל (כן, כן) מרגיעה, סופגת לחות ומעניקה מיד תחושה קרירה ויבשה.

עד הנסיעה הבאה לפרובנס, ובמקום לשדוד דוגמיות מהעגלה של החדרנית, קנינו אחד חוקי משלנו, התייחדנו מול המזגן אחרי כל שטיפת ידיים, והרגשנו הזוג הכי קול בעיר.

קרם-ג'ל לרענון הידיים בניחוח "וורבנה" – מחיר מבצע 69 ש"ח (במקום 90 ש"ח – רק עד סוף החודש ורק בחנויות הרשמיות. מכיל 75 מ"ל, מתאים לנשים ולגברים)
להשיג באתר ובסניפי "ל'אוקסיטן" (דיזנגוף סנטר, תל אביב; מרכז שוסטר, תל אביב; קניון אביב, רמת אביב; ה"א באייר 72, כיכר המדינה, תל אביב; קניון רננים, רעננה; אוסישקין 56, רמת השרון; שדרות הנשיא 134, חיפה; מתחם "רויאל גארדן הוטל", אילת). מוצרים נבחרים קיימים גם בתוך חנויות פארם ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה