01 בפברואר, 2011

איי סי קיו

חולצת-טוניקה שקופה וסקסית הכניסה אותנו עמוק לעולם של Q

ביום שישי האחרון, ובהתראה מאוחרת ואופיינית למשפחה – הפילו עלינו לבדר את הבת של הדודה מלוס אנג'לס, תחת הבטחה כי הכול ישתלם לנו ברגע שנגיע לבקר אותם (מתי, מתי זה כבר יקרה?). את השמש שדפקה פה הדרן מטורף בסוף השבוע החלטנו לנצל באחת מנקודות השווִיץ-לתיירים הכי יפות בתל אביב – מתחם התחנה (ואם עדיין לא הספקתם, עוטו עליכם מבטא זר וטוסו לשם).

שיטוט בין עשרות החנויות היפות שבמתחם גרר ביקור בבוטיק "רזילי", שם חשבנו להכיר לאמריקאית שלנו כמה שמות ישראלים מבטיחים וקשים להגיה, כשפתאום נצמדה הבת-דודה לחולצת טוניקה כחולה, שקופה ונעימה (בתמונות למטה) והחלה לצווח "אִיטְס קיוּ! אִיטְס קיוּ!". כך התברר לנו כי את המותג Q Dorit Sharon – מכירה התיירת דווקא מקרוב: דורית שרון, מעצבת ישראלית שחיה במשך שנים רבות בחו"ל ועסקה בעיצוב אופנה, סטיילינג ופיתוח טקסטיל, השיקה את המותג הפרטי שלה לפריטי בייסיק בסטנדרט אחר ומבדים שהיא מפתחת בעצמה – כבר לפני שבע שנים בארה"ב. שם, נמכרו הדגמים שלה במאות חנויות יוקרה, זכו להמלצה אישית של וורה וואנג ואפילו כיכבו על גיבורות הסדרות "העשב של השכן" ו"עקרות בית נואשות". דאבל ריספקט. בישראל הושק המותג לפני שלוש שנים וכל פיתוח הבדים המיוחדים והקלילים, שמיוצרים במיוחד עבורו ומאפיינים אותו כל כך – הועבר לכאן.

ובאמת, טוניקת המשי הכחולה-סגלגלה, בעלת שורת הכפתורים והצווארון הקטן שתפסנו – מייצגת היטב את כל מה שתמצאו בשמלות, בטי-שירטים, במכנסיים ובכל הפריטים של דורית: הקו כולו נקי ומוקפד, השקיפות רכה ויפהפייה, המשקל אפסי ומרחף על הגוף והלוק כולו מתאים לנונשלנטיות ולאקלים הלא החלטי שהולכים כאן חזק. ברגע שתמדדו אותה (פתוחה, סגורה, מעל טייץ, מתחת למעיל, מה שתגידו) – תיכנסו ישר למוּד סקסי ומתוחכם באיזון הכי נכון. משהו בין ברי ואן דה קמפ לננסי בוטיין.

רכשנו בתשלומים, התיישבנו בקפה הסמוך, דיברנו על תאריכים פנויים בקיץ לביקור הפוך ובינתיים לא הפסקנו למזמז לשנייה את הרכש החדש, זה שאנחנו הולכים לחרוש עליו מעכשיו ועד שיימאס לכם להחמיא לנו עליו.

חולצת משי מדגם "אליזבת'" של "קיו דורית שרון" – 760 ש"ח (קיימת גם בצבע נס-קפה, שחור, חאקי וכחול כהה)
להשיג בחנויות הבוטיק "רזילי", רשת "מאיו" (רמת השרון, נווה צדק, כיכר רבין, דיזנגוף), "פל" (דיזנגוף, תל אביב), "צ'וצ'ה" (שינקין, תל אביב), "סופיה" (בצלאל 2 א', ירושלים) או ישירות מסטודיו המעצבת – Q Dorit Sharon, שמעון בן שטח 9, יפו, טל': 03-6996631

רואים כחול רואים שקוף. טוניקת אליזבת' שמצאנו ברזילי, של Q Dorit Sharon

 

 

 

וככה היא על גוף בלי ראש. טוניקת אליזבת' של Q Dorit Sharon

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה