25 בספטמבר, 2022

איך המרגש? תפוח בדבש!

מערכת מרמלדה מאושרת לפתוח אתכם שנה חדשה, ומצרפת איחולים, תקוות גדולות, וגם פסקול חגיגי שהכנו לכם מתנה. יותר מזה? באמת לא היינו צריכים

שנפתח את זה? ברוכה הבאה תשפ"גוש! (בתמונה: עץ רימון לשתילה, משתלת ניצנים)

לא יודעים אם תפסנו אתכם בדרך לאיסוף גפילטע מהדגאי / מפות מניקוי יבשאי / או בתור לעיטוף איזה נינג'ה בפוטפוראי. מה שלא יהיה, בעוד כמה שעות ספורות, גם אם לא זימנתם אותה – תיכנס שנה חדשה בדלת, תתיישב ביניכם, תניח יד על הכתף ותגיד באנחת רווחה – נו, מוכנים להתחיל שוב מחדש?

אנחנו מצידנו הכי מוכנים.
מוכנים להניח את השנה החולפת מאחור, על כל בידודיה וחידודיה (ילדים, מי זוכר מה זה אומיקרון?). מוכנים להודות שמה שהספקנו הספקנו – ומה שלא, יחכה לשנה הנכנסת. מוכנים לוותר על קרבות מסויימים – כדי ללקק דבש בנצחונות קטנים אחרים. מוכנים להסתכל במראה ולהגיד – זה לגמרי גוד אינאף. מוכנים לבאות עלינו לטובה, ולהיפגש אתכם הרבה יותר, בין אם זה בתור לקלפי – ובין אם לחיסון שביעי. איפה שתרצו, העיקר להתראות שוב, לייק איטס 2019 (אחחח, עידן התמימות).

שימו ברקע את הפלייליסט החגיגי שהכנו לכם, שנפתח עם "תפוח בדבש" האופטימי והמרים של הגשש החיוור ונעמי שמר, נערת ראש השנה – כל שנה, והרשו לנו לאחל לכם בהתאמה מושלמת לצלילים – שלוות נפש, שחרור מכל דרמה וסטרס מיותר (לפחות עד שתקלטו שהאורז כבר נשרף מלמטה…) ובעיקר – הרבה מנוחה, זמן משפחה וארוחה שנמשכת לאורך תאומי החג – א' וב' – מעכשיו ועד מוצ"שלישי.

שנה טובה, מבורכת ומלאת רגעי שגרה משמימים, כתרי"ג גרעיני הרימון!

להאזנה לפלייליסט החגיגי ביוטיוב לחצו כאן; או כאן דרך ספוטיפיי

 

נ.ב. זו לא בושה לפרוש כרגע מהתור לחניון של הקניון ופשוט ללכת על גיפטקארד לשלל חנויות המרקט!  גו גו גו, אנחנו מחפים עליכם… מוגש כשירות לציבור המרוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה