16 בדצמבר, 2010

איך עושה פרה?

פאזל מקסים לילדים מפגיש אותם תוך כדי משחק עם הקולות האמיתיים שעושות החיות

פעם, כשלקחנו בעוונותינו קורס תסריטאות, נתנה לנו המורה שיעורי בית – ללכת ולהקשיב לשיחות של אחרים. גיחכנו בלבנו על המשימה הקלה, כי זה הרי מה שאנחנו עושים ממילא, אבל אז גילינו שהדגש היה לבחון איך אנשים מדברים, ולא על מה. ובכן, מתברר שהם עושים את זה לגמרי שונה ממה שמראים לנו בסרטים. הפרט המעניין הזה קפץ לזיכרוננו כשנתקלנו בפאזל חיות צלילי של מותג הצעצועים המעולה Melissa and Doug.

בפאזל, שמיועד לגילאי שנתיים פלוס אך יעבוד גם על דרדקים בני שנה וחצי, יש שמונה חיות ג'ונגל (ויש גם גרסאות של חיות משק ומחמד) שצריך להכניס באמצעות ידית למקומן בפאזל. כשזה קורה, החיה משמיעה את קולה. ובכן, אם חשבתם שנחש עושה "ססססס", אריה "רראווו" וקוף "או-או-אה-אה" – חשבו שנית. הקול שמשמיעות חיות הפאזל הוא הקלטה אמיתית שלהן בטבע ולכן, כמו הרבה דברים אחרים בחיים – קצת שונה ממה שאנחנו מלמדים את הילדים. אבל מעבר לערך המוסף של גילוי הקולות האמיתיים של החיות (שהמקלדת לא תצליח להעביר, גם אם ננסה), מדובר במשחק מקסים, עשוי עץ, שמצויר בחינניות רבה ובניגוד למוצרים משמיעי קול אחרים, ממשיך לספק את הסחורה חודשים ארוכים.

מוצר מנצח אחר של Melissa and Doug הוא סט חיות מגנטי. הרעיון נשמע פשוט – 20 מגנטים ועליהם ציורים של חיות שונות. אבל שוב, משהו בעיצוב, בהקפדה ובעץ ממנו הם עשויים, מושך את הילדים למשחק של שעות מול המקרר (הזדמנות מצוינת להספיק להכין להם משהו לאכול) בו הם מבלים זמן איכות עם כל חיה וחיה, עורכים מפגשים בין כל חיות הביבר, קוראים בשם שלהם ומשמיעים קולות. אז מי אמר שפרה עושה "מוּ"?


משחקים של "מליסה אנד דאג" –
פאזל משמיע קולות וצלילים – 85 ש"ח, סט חיות מגנטי – 75 ש"ח
להשיג בחנויות המובחרות ובאתר www.kidy.co.il

מתמגנטים לזה. משחק חיות מגנטי של Melissa and Doug

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה