28 בנובמבר, 2010

אישה טובה

טובה לוי מעצבת בובות אנתרופוסופיות יפהפיות ותומכת בעזרתן בחבריה הוותיקים מפרו

לפני כמה זמן הזמינה אותנו חברה לבלות איתה ועם ילדתה אחר-צהריים איכותי בגן העיר – האתר הכי שנוי במחלוקת בתל אביב. זרמנו בקצב של קלנועית בין החנויות, תפסנו חבורת גרציות שרבה על מקום טוב בשמש, נזכרנו איך פעם היינו יושבים לעוגה "אצל יהודית" (שסגרה מאז) וקונים סינטות אצל יוז'י (שעזב מאז), וחטפנו ביסים מכל דוכני שוק האוכל הפזורים במרכז בימי שישי. כך קרה שהתגלגלנו לדוכן הבובות השמח והעמוס של טובה לוי.

טובה היא אישה חייכנית עם דמיון גדול ולב רחב כשמה. היא עלתה ארצה מפרו, ומציגה מזה 15 שנים את הבובות המקסימות שלה בפסטיבל חוצות היוצר בירושלים, בגן העיר בתל אביב ובמהלך השבוע בביתה שבגבעת ח"ן. עד היום ממשיכה טובה לשמור על קשרים חזקים וקרובים עם חבריה המתגוררים בפרו, ובשנים האחרונות אף מוציאה בשיתוף עימם קו בובות בד אנתרופוסופיות, בעבודת יד מוקפדת, וברמת דיוק וגימור מהגבוהות והרגישות שפגשנו. יש בובת נסיך ונסיכה עם גלימה וכתר מוזהב (בתמונה), יש סבא וסבתא עם ווסט וכובע שאפשר להוריד ולהלביש חזרה, יש בובה עם צמות עבות – ואת כולן יתחשק לכם לחבק ולקחת מחר לעבודה.

הבובות, בעיצובה של טובה, נתפרות בפרו מחומרי הגלם המשובחים ביותר על ידי עשר משפחות, והכסף שמקבלת תמורתן טובה בארץ נשלח אליהן בחזרה. מעבר לבובות היפות, מקבלת טובה מפרו גם סוודרים וכובעים עם דמויות צבעוניות, תמונות בד עמוסות בפרטים קטנטנים בתלת-מימד, תכשיטים, מפות ותיקים מסורתיים, ועוד מגוון תוצרת מקומית. לפעוטות מעצבת טובה בגדי גוף מכותנה, בובות אנתרופוסופיות קטנות מבד מגבת רך ונעים, ודמויות אצבע סרוגות המעוצבות לפי מעשיות ילדים שאף נמכרות יחד עם חוברת האגדה עצמה – כמו זהבה ושלושת הדובים, כיפה אדומה, שלגיה ועוד.

אנחנו בחרנו בובת גמד חביבה לגמדונת הלא תמיד חביבה שלנו, והחלטנו פה אחד ששווה לטרוח ולהגיע במיוחד, גם בגלל הפריטים השווים (מתנה מקסימה לילדים) וגם בגלל שטובה מדהימה ואמיתית וכיף לקחת חלק בפרויקט שלה. 

בובות אנתרופוסופיות – 15-180 ש"ח (הבובות עשויות כותנה, ניתנות לכיבוס, אינן רעילות, אינן דליקות ועברו אישור של מכון התקנים הישראלי)
להשיג בימי שישי בגן העיר
(הדוכן ממוקם ליד "קפה גרג"), תל אביב; או ישירות מהמעצבת בתיאום מראש – מושב גבעת ח"ן (ליד רעננה), טל': 052-2453846, 09-7486250 [email protected]

[PSGallery=34ohkap2tt]

One thought on “אישה טובה

  1. מיכל הגיב:

    יש באזור פתח תקווה או תל אביב בובה אנטרופוסופית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה