12 ביולי, 2016

אם אין לי לילי, מי לי?

ויטרינה LILI, הסניף החדש של מעוז הנקניקיות וההמבורגרים הטעימים של נתי מנשה, מסתמן כספוט הכי רותח בתל אביב, ובצדק. תפסו מקום בתור ולא תתחרטו

כמו ילדים טובים, חיכינו בסבלנות שההייפ סביב המסעדונת הכי מדוברת כרגע בתל אביב ישכך קצת, ונוכל להשתחל פנימה סופסוף לתפוס איזה פירור. אבל כמו שקורה בכל ערב בחודשיים האחרונים בפינת לילינבלום ונחלת בנימין, מאז שנפתח שם סניף שני ל-"ויטרינה", יש כנראה כבר מהבוקר תור של 40 מורעבים עם אף דבוק לחלון. תוסיפו לזה את העובדה שמעכשיו המקום פועל גם בצהריים, והרי לכם מתכון לאקשן תמידי.

בחמישי האחרון, החלטנו שעד כאן. תורנו לטעום מכל הטוב הזה: הגענו בשעת הפתיחה החדשה – 12:00, התיישבנו על הבר והפלגנו עם נתן (נתי) מנשה, הבעלים הכי חמוד ונדיב וחרוץ שפגשתם (ומי שעיצב את המקום בעשר אצבעות מיומנות) אל עבר חוויית המבורגר מעולם אחר. בשונה מסניף אבן-גבירול האינטימי שהתבסס כמעוז הנקניקיות הטעימות בעיר, המקום החדש מציע יותר מקומות ישיבה ושם דגש חזק על הבורגרים המופלאים של נתי, וכל כולו – פורטל ישיר לדיינר בחוף המערבי (שם בילה נתי מרבית משנות התבגרותו). עניין שמתבטא בכסאות הבר המוזהבים והריהוט הוורוד, ממשיך בטפט פלמינגוז אופטימי ויפהפה בקומה העליונה ומתמצה בתפריט המצויר על הקיר ובו 3 בורגרים בטעמים אמריקאיים אסליים.

הזמנו את ה-"באטלר" הקלאסי מקציצת בקר משובחת ועסיסית שאפשר לקבל עם או בלי צ'יז וריבת בצל והתענגנו על כל ביס בארומת צליה מעושנת; ועוד וג'י-בורגר מפטריית פורטבלו שעברה אידוי, מולאה בגאודה וצ'דר, צופתה בפירורי-לחם וטוגנה היטב. שניהם הגיעו בלחמנייה צרובה בהטבעת-לב משמח מעל (הכי ברוח המקום), עם ירקות, אלף האיים וחמוצים מתובלים בצד. לא תרצו שייגמר. בשעות הערב תוכלו להזמין גם את ה-BEST COAST, גרסה משודרגת של בורגרי הווסט-קוסט: קציצת בקר הנצלית עם חרדל דיז'ון וסופחת את טעמיו, אליה מתווספים ריבת בייקון, בצל מטוגן, בייקון קצוץ דק וירקות. אוטוטו, בתום תקופת ההרצה, יצטרפו לפלנצ'ה גם נקניקיות הגורמה מוויטרינת האם. אבל צ'יפס החצי-חצי המפורסם (מתפו"א, בטטה וגרידת לימון) כבר לגמרי כאן בכל ארוחת קומבו. יש גם לימונדות בטעמים (המלון-לואיזה היסטרי), ואם תבקשו יפה – תוכלו לטעום שוקולד חלומי ממתכון משפחתי סודי או עוגיית שוקו-צ'יפס עם שיבולת שועל, חמאת בוטנים ופרעצל, ולהרגיש הכי אמריקה. לילי, תחכי לי!

ויטרינה LILI – המבורגר + צ'יפס חצי-חצי + שתיה קלה – 55 ש"ח
ראשון-רביעי 12:00-23:00, חמישי 12:00-חצות. לילינבלום 40, תל אביב. עדכונים באינסטגרם.

 

החלום האמריקאי. VITRINA LILI

החלום האמריקאי. VITRINA LILI

 

 

באטלריזם, אול דה וואי. בורגר The Butler, השוקולד המשפחתי ועוגיות אמריקאיות קלאסיות

באטלריזם, אול דה וואי. בורגר The Butler, השוקולד המשפחתי ועוגיות אמריקאיות קלאסיות

 

 

אוהבים אותך לילי. VITRINA LILI

אוהבים אותך לילי. VITRINA LILI

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה