21 בפברואר, 2010

אם אין לי צ'ילי מי לי

מסעדת צפרה מארחת שוב את תפריט צ'ימיצ'נגה הנוסטלגית, ומעניקה לנו הזדמנות פז להתעטף מחדש בטורטיות וסלסה כמו שרק אבי קונפורטי יודע להפיק

לאחרונה התחלנו לחשוב שיש סיכוי שהמנהגים הכי שווים נמצאים בעצם בצד של הברית החדשה. הרי איך אפשר בכלל להשוות עץ ירוק וערימת מתנות נוצצת לחצי מצה שבורה ואגוזים? מי יכול להתחרות במסורת "טריק אור טריט" המשעשעת כשבידו אוזן המן שדבוקות אליה שתי במבות אדומות? נקודה מנחמת אחת לטובת כל מי שחלם פעם לשבת על ברכי סבא טוב ולסדר לעצמו פלייסטיישן חדש, היא שבעניין המשאלות – דווקא יש לנו יתרון ביתי. אחרת אין לנו הסבר איך בדיוק כשהתחלנו ממש להתגעגע מישהו דאג להחזיר (שוב) את תפריט מסעדת צ'ימיצ'נגה המנוחה, לאירוח של 4 ימים בלבד, פנסיון מלא, במסעדת צפרה.

אבי קונפורטי, השף שאחראי על תפריטי פיוז'ן יצירתיים בשרשרת מסעדות מצליחות (זוזוברה, מוזס, צפרה ועוד), היה גם אחד השותפים והוגה מטבח הסנטה-פה האגדי של מסעדת צ'ימיצ'נגה ז"ל, שזה אומר לדעת לשלב יסודות בישול אינדיאני, טעמים ספרדיים ותבשילים אנגלוסקסיים, ששולחים אתכם במחי טורטייה – היישר לחופי אקפולקו המוזהבים. המסעדה שנסגרה לפני שנתיים בעקבות שריפה שפרצה במטבח הציעה מגוון מנות מקסיקניות יצירתיות שהותאמו לחיך הישראלי ושבות עכשיו לביקור חפוז במסעדת הדגל הנוכחית של קונפורטי.

ואם תמהרו תוכלו גם אתם לסדר לחיך שלכם דייט עם מנה כמו סטייק סירלוין שהתפנק 30 יום בגריל עץ, בחברת תפוח אדמה שבור, סלסת צ'יפוטלי, בצלים ומח עצם אפוי. אחרי שתטעמו תבינו למה למרות שאין לנו קריסמס בשבילנו אבי קונפורטי הוא לגמרי סנטה קלאוס.

תפריט הצ'ימיצ'נגה מתארח בצפרה – עד מחר (שני, 22.2) ואפשר גם להזמין הביתה
לפרטים נוספים – יגאל אלון 96, תל אביב, טל': 03-6240044

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה