27 בינואר, 2010

אם באה השמש

שמלת השמש של עירית נוי מתמודדת בהצלחה ובסטייל לא מבוטל עם העונה הנוכחית והכי דו-קוטבית שהיתה פה מזה שנים

לא ברור מדוע, אבל פעם אחר פעם אנחנו מתפתים להאמין לתחזית, למרות שהחורף הזה הוא ללא ספק העונה הכי דו-קוטבית שביקרה כאן מזה שנים. מחר ומחרתיים, מבטיחים מי שתפקידם להבטיח, תזרח השמש בחדווה – כאילו לא חלפה בקושי יממה מאז התנפצו כל עציצי המרפסת שלנו בליל הסופה. הפעם, במקום לשרוף זמן יקר בהתלבטות הבוקר הקיומית "קרדיגן? גופייה? חרמונית?", החלטנו לבחור בפתרון אלגנטי יותר, והלכנו על שמלת שמש.

שמלת השמש, כשמה כן היא, מתחכמת למזג האוויר, ועושה את זה במלוא הסטייל, כיאה לליידי אמיתית: זו שמלת טריקו קלילה בכחול רויאל משגע (יש גם בשחור או באפור בהיר, אבל הכחול הוא צבע העונה, אז בבקשה), מצוידת בקפלים ממזריים שתפקידם לטשטש את הדורש טשטוש, והיא נלבשת בכל עונה ונראית אבסולוטלי פנטסטיק עם ז'קט ג'ינס או ז'קט מחויט, כפכפים, סנדלים או מגפיים. את פאר היצירה הזאת מצאנו אצל המעצבת עירית נוי, שבזכותה נפסיק את המריבות הפתטיות עם המזגן במשרד ועם התנור-האגרסיבי-שנראה-כמו-מאוורר בבית הקפה: המראה השכבתי מעולם לא נראה קליל וחינני יותר, והכחול מעולם לא היה מלכותי יותר. מי אמרה אביב ולא קיבלה?

שמלת שמש בכחול רויאל – 315 ש"ח (במקום 449 ש"ח)
להשיג ברשת עירית נוי (מרכז ויצמן באיכילוב, תל אביב; מרכז בן-גוריון, ראשון לציון; קניון רננים, רעננה; מרכז ג'י, כפר סבא; חנות העודפים ברח' עין חי 33, כפר מל"ל, ובאתר www.irit-noy.com – המשלוח חינם!), טל': 09-7424510

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה