14 בספטמבר, 2010

אם הקירות יכלו לדבק

לאחר שנים שעבדה כמאיירת לילדים ופעוטות, החליטה שירי ליצור דמויות חביבות לקישוט ולהדבקה על קירות חדרי ילדים. החור, הכתם והקשקוש שלא יורדים? היר ווי קאם!

כמה תמימים היינו כשחשבנו שאת מרבית החופש הגדול נוכל לנצל לחידוש חדרו של הקטקט שאנחנו מגדלים בבית. בקושי לקנות לו מיטה חדשה הספקנו (מה, הרגליים לא אמורות לצאת מהמעקה?) שלא לדבר על צביעת החדר כולו. שנייה לפני שהסגרנו את עצמנו למפיקי העונה הבאה של סופר נני, נזכרנו ששמענו על שירי אשד שחר ועל מדבקות הקיר המופלאות שהיא מאיירת לחדרי ילדים – הניתנות להדבקה מהירה ולהסרה בקלי קלות.

שירי שבמשך שנים עבדה כמאיירת בחברות אנימציה, יצרה סדרות מצויירות לילדים ופעוטות ואף התמחתה בפיתוח דמויות לגיל הרך, החליטה ליצור מוצר עצמאי משלה, והחלה לפתח ערכות של מדבקות קיר לפי נושאים שונים. לאתר שלה קראה שירי "עולמָה" מתוך מחשבה כי בכל פעם שתחליטו לרענן את חדר הילדים ולהחליף לערכה חדשה – תוכלו ליצור עבורם עולם או סיפור חדש, בלי לקרוא לצבעי או להתחייב לתמונות קבועות.

שירי מספרת כי תהליך ההדבקה פשוט ומהנה כל-כך עד שניתן ואף מומלץ לשתף בו את דייר החדר עצמו – כך שיבחר את הערכה המתאימה לו, יתכנן איפה להדביק, יתאהב בדמויות החביבות ואולי אף ימציא סביבן סיפורים ומעשיות (שירדימו אותו מהר, תודה). יש ערכת פיות מתעופפות, יש ערכת אגדות עם אבירים ודרקונים רושפי אש, יש ערכת חיות חווה משעשעת ועוד כהנה וכהנה דמויות משמחות בצבעים נעימים. כל ערכה מורכבת מ-3 גיליונות שונים, המכילים 10 אלמנטים בגדלים שונים וביניהם אחד מרכזי וגדול.

כל המדבקות אגב עשויות מוויניל גמיש ואיכותי ומגיעות כבר חתוכות, ואת הגיליונות תוכלו לקנות בנפרד או כערכת "עולמה" מלאה – ולקבל דף הוראות וטיפים להדבקה קלה, מהירה ונכונה (רמז: אם הקיר שלכם עשוי מחול או מטיח מתפרק – רצוי לעבור דירה). לסיכום אם נמאס לכם שהזאטוטים מפתחים את הדימיון על ידי קישקוש אבסטרקטי על הקיר, או סתם מתחשק לכם להחליף את פוסטר "פירות ארצנו" שבמשרד – כנסו לעולמה. זה די מדבק.

 

מדבקות קיר מויניל – 250 ש"ח לגיליון (10% הנחה באתר עד סוף תקופת החגים, המחיר כולל דמי משלוח לכל רחבי הארץ, גודל כל גיליון – 0.60*1 מטר)
להשיג באתר "עולמה" או ישירות מבית המעצבת ברמת גן, 054-4445625 (שירי), www.facebook.com/olamacoil


* שימו לב: מדבקות הויניל ניתנות להסרה ללא פגיעה בצבע הקיר אך זה כמובן תלוי במצב הקיר וסוג הצבע, ולכן אין אחריות לקיר. את המדבקות ניתן להדביק על קיר חלק (לא על צבע טרי, צבע טיח או צבעים עם גימורים מיוחדים כגון חול ומגנטי). המדבקות אינן מיועדות לשימוש חוזר.

 

 

[PSGallery=1ucgecb4y3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה