19 בספטמבר, 2011

אם לסבתא היה קינדל

תיקי Duchess case עושים חשק לקנות טאבלט בכל גודל ופורמט אפשרי

אין דבר יותר מבאס מלקנות גאדג'ט חדיש ולראות איך כעבור שבוע בדיוק יוצא לו אח קטן, חתיך, רזה ומשודרג, שמכיל שבעים פונקציות חדשות שלא חשבו עליהן קודם (כשתיכננו את הדגם המאובן שיש לכם). אחרי שזה קרה לנו עם כל נגן מוזיקה ומצלמה אפשרית – הגשנו הצעת חוק שמכריחה את כל הסטיב ג'ובסים הבאים, לחכות עד שאחרון הקונים יגמור לקרוא את חוברת ההדרכה ורק אז לפציץ עם הדגם המשודרג. ובינתיים, בעוד אנחנו מסתובבים עם נוקיה וינטג' אמיתי (מחוזק בסלוטייפ סביב הסוללה), מצאנו בשוק מוצר שהבין היטב ללבנו, ומדלג על הציר שבין שיא החדשנות לנוסטלגיה זהירה.

הכירו בבקשה את לידור יעיש ומאיה רודן, זוג מעצבים תעשייתיים וגם זוג בחיים, שהכירו במהלך לימודיהם במכון הטכנולוגי בחולון, והחליטו לפתוח סטודיו עצמאי משלהם בשם "חֵלֶק" לעיצוב פרויקטים קטנים וחכמים (כמו ג'ריקן מים ענקי וקל לנשיאה או טבעת מזל מחרסינה). אבל אחד המוצרים המרכזיים שלהם נולד בכלל בזכות חברה משותפת, שחגגה יומולדת וביקשה מהם להכין לה תיק ללפטופ. אחרי חודשים של תכנון ועיצוב, הגישו לה לידור ומאיה תיק עם סוגר במראה ארנקי הקלאץ' הקטנים (ששולפת בחדווה כל פנסיונרית בהגיעה לתור בסופר) – אך שהוגדל פי כמה וכמה. התגובות החיוביות והעבודה המהנה על אב-הטיפוס הדליקו אותם לפתח קו תיקים שלם במגוון גדלים בשם DUCHESS CASE המאפשר ללכת עם האייפד הכי חדיש ודק – אך להרגיש כמו אחרונת הסבתות במובן השיקי של המילה. יש תיק קטן לאייפון, תיק לקורא-אלקטרוני, תיק אייפד, תיק לפטופ (מ-11 ועד 15 אינץ'), תיק ערב קלאסי ואפילו תיק גב שהדליק אותנו באופן מיוחד. כולם עשויים מבדים בטקסטורות תלת מימדיות המיובאים מאיטליה וגרמניה, ועם בטנה פנימית מסאטן המכילה בתוכה שכבת עבה ורכה שתגן על המכשיר שלכם. את הסוגר והשרשראות המזוהים עם הלוק תוכלו לקבל בזהב או כסף ואפילו להזמין את צבע התיק המועדף עליכם ביותר.

תפסו לכם קלאץ' אלגנטי, הכניסו לחדר הישיבות במשרד אווירת מד-מן פיפטיזית, ותראו לכולם מי הדודה הכי מעודכנת. אה, ואל תשכחו להראות בערב לסבתוש, שבטוח תתייג את זה בפייסוש.

תיקי Duchess Case לטאבלטים אישיים: 110 ש"ח – לתיק אייפון, 200-350 ש"ח – לתיקי אייפד ולפטופ, 550 ש"ח – לתיק גב.
להשיג בחנות המקוונת, וגם ב"באוהאוס" (דיזנגוף 99, תל אביב), "ליליאנה" (הרכבת 4, גן החשמל, תל אביב), "לי בונק" (טשרניחובסקי 9, תל אביב), "המייסדות" (אבן יהודה), ובאתר Etsy.

 

כל משפחה המלוכה. גדלים שונים של תיקי "דאצ'ס קייס" (צילום: סטודיו חלק)

 

 

אחד בכל צבע, תודה. טקסטורות מיוחדות של "דאצ'ס קייס" (צילום: סטודיו חלק)

 

[PSGallery=88mkvw9hj10]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה