14 באפריל, 2010

אם לסבתא היו כפכפים

הגירסא המעודכנת של כפכפי Scholl - עם סוליית הגומי - גרמה לנו להרגיש כמו סבתא ריטה וכמו גוון סטפאני בעת ובעונה אחת. עולם משוגע

בגיל קוסמי מסויים, בזמן שלוקחים את הבנים הצידה ומלמדים אותם כדורגל, להתגלח ולקחת רברס, נשארות הבנות בצד השני ונחשפות לאחד מרזי העולם הנשי הכמוסים ביותר: לעולם לא תמצאי נעל גבוהה שגם תראה פיגוז וגם לא תשאיר לך סימנים אדומים. מנקודה זו, מתחילות להצטייד בנות המין הסובל, בפלסטרים, משחות אלוורה, גרבונים נסתרים, מדרסים ומיני פתרונות אורתופדיים המחזקים את הסברה כי חווה כנראה לא התרוצצה בסטילטו משגעים בגן עדן.

כך מתנהל העולם שנים, עד שהוקמה חברה אחת, שהחליטה לערער על החוקים וליצור את הנעל האולטימטיבית, שגם לא תבייש אתכן וגם תאפשר לשוטט בגובה אופטימלי, מבלי לוותר על איברים משניים כמו גב או כפות רגליים בדרך (לתשומת לב הקוראת ו. בקאהם). מישהו שם בחברת Scholl הצליח לפצח את הקוד וליצור קולקציה של כפכפים- Leather Look High Heels שמתהדרת במראה סבתאי סקסי (במובן הכייפי של המילה) וגם בנוחות מדהימה שמקורה בסוליית הגומי הגמישה (להבדיל מסוליית העץ של קולקציות קודמות). את בשורת מראה עוזרת הבית בעלת הכפכף השיקי (המעוטר ברצועת עור עם האבזם המפורסם), החלו מיד לאמץ שמות כמו איבונה טראמפ, קייט מוס, שרה ג'סיקה פרקר, ונסה וויליאמס ואושיות נערצות אחרות. בן לילה הפכו נעלי הנוחות של שול לסיפור הצלחה שהגיע עד אלינו וזכה לגרסאות רבות (רוצה לומר חיקויים רבים).

בעונה האביבית הקרובה, יעשו בחוכמה נערות הסקיני והריי-באן החינניות של מחוזותינו, לו יעטרו את כפות רגליהן המשוחות בפרנץ' בכפכף האמיתי והמקורי, בגרסתו הקלילה.

קריאת כיוון בחינם – הכחול הכהה ליגה.

כפכפי שול  – 269 ש"ח
להשיג בלעדית בשור טבצ'ניק, קינג ג'ורג' 54 (פינת דיזנגוף 48), תל אביב, טל': 03-5288818

תגיות:

2 thoughts on “אם לסבתא היו כפכפים

  1. מיכל הגיב:

    שלום רב, מבקשת לקנות כפכפי Scholl מידה 38 בצבע כחול כמו בתמונה.
    תודה,
    מיכל

  2. חנה מור הגיב:

    מעונינת בנעלי סבתא צבע כחול מידה 38

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה