09 בנובמבר, 2010

אמריקן פאי

טארט התפוחים המעולה של עדי צדקיה נתן לנו תקווה וכח להמשיך בנסיונות האפייה שלנו

לאחרונה התחלנו לאפות, ככה סתם ללא הודעה מוקדמת. ארגנו לעצמנו קופסא מלאה בפרודוקטים (אבקת אפיה, סודה לשתיה, קמח תופח) והתחלנו לנסות מתכונים (עוגת גזר, עוגיות טחינה, פאי לימון). והאמת? המסקנות לעת עתה הן שיש לנו עוד לאן לצמוח. ולכן, כשטעמנו את טארט התפוחים של עדי צדקיה ידענו להעריך אותו יותר מתמיד.

איך שסיימה את מבחני הלשכה שלה, החליטה עדי שבעצם קונדיטוריה והיא זה הרבה יותר מתאים, עריכת דין – פחות. ובאמת לאחר לימודיה בביה"ס "בישולים" וכבר כמעט שנה, מציעה עדי מביתה שבהוד השרון תפריט מגוון של מיני מאפים מתוקים ומלוחים: יש קיש בטטות, תרד או פטריות; יש טארט אגסים, לימון או שוקולד; יש עוגות בחושות, יש עוגות מוס חגיגיות, יש עוגיות אלפחורס, קשקבל מלוחות, בראוניז, פחזניות ועוד רשימה ארוכה.

לצד המאפים המעולים, מעבירה עדי גם סדנאות לימי הולדת לילדים או למבוגרים (חובבי שמרים). עדי תשמח להגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש ולהראות לכל החוג החברתי של הקטקט שלכם איך מפסלים בבצק סוכר, איך מקשטים מאפינס או איך מכינים "עציץ מתוק" (ומפנקים את אבא ואמא בשעתיים של שקט). אנחנו כאמור כיוונו היישר לטארט התפוחים של עדי (בתמונה). הטארט שעשוי שכבת פירורי קראמבל, תפוחי עץ טריים, קרם שקדים מעולה ובצק פריך – התגלה כנימוח, טרי, לא מתוק מדי וטעים כל כך.

אבל אנחנו לא מתייאשים. בתנור נאפית עוגת גזר ולבנו מלא תקווה. אולי הפעם זה יצליח. מקסימום בפעם הבאה.

 

טארט תפוחים ביתי – 80 ש"ח (24 ס"מ)
להשיג ב-"עדי – אפייה ביתית", האודם 20, הוד השרון, טל': 054-4373706 (יש משלוחים לאזור הוד השרון. בקנייה מעל 160 ש"ח – משלוחים לערים נוספות), לתמונות ופרטים נוספים – עברו לדף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה