25 במאי, 2010

אנחנו על המפית

גליל מפיות בד נתלשות ואלגנטיות, הוא אחד המוצרים הגאוניים שפגשנו לאחרונה, שגם הכי עוזר להרכיב סט נקי וחף משליכטות רוטב - דקה לפני שהאורחים בדלת

חצי מהכיף שבלארח חברים לארוחת ערב הוא כמובן "שוויץ עיצוב השולחן". הרעיון הוא להעמיס באלגנטיות כל כלי משובח שאי פעם קיבלתם וכל גימיק עיצובי שאי פעם הייתם סקפטים לגביו (נרות ברבור ששטים בתוך הכוסות, מטבעות זהב שזרוקים באגביות בין הצלחות וכו'). אבל האמת היא, שגם אם לא ירשתם סרוויס מוזהב 6,000 חלקים מסבתא או אם אין לכם שנדליר פמוטים לתלות מעל האוסובוקו, יש דרך די פשוטה להקפיץ עיצוב השולחן – בעזרתן האדיבה של המפיות.

ממש כמו צעיף מקסים או אייליינר טוב, אם נפלתם על חבילת מפיות משובחות מבד ויש לכם ידיים טובות לקיפול – אפשר להפוך בשנייה כל שולחן מעופש עם סט שרפרפים מאולתר – לתמונה מחדר האוכל של איבונה טראמפ.
הבעיה מתחילה כמובן (דקה ועשרים לפני שהאורחים באים) כשאחת ממפיות הסט חסרה או יותר גרוע – כשעל כל אחת מהן גיליתם כתם יין שמסרב להתפנות. אז נכון, אפשר לקחת שני סטים מנוגדים ולערבב (בתנאי שנושא הערב הוא דרבי), או לקפל את הכתם לצד שלא רואים (למרות שדודה רגינה רואה ה-כ-ל), ואפשר פשוט לקנות גליל מפיות נתלשות מבד כותנה שמצאו עבורכם "שֶלֶף כלים". זה מה שאנחנו עשינו.

המפית בפעולה. מפית בד מגליל

"שלף כלים" מייבאים לארץ גלילי מפיות שולחן מבד רב פעמי, משגע ואלגנטי, שלא מזכירות בשום צורה את מגבות הנייר הפושטיות שסופגות לכם כרגע את הכיור. מפיות הבד שלהם ארוזות סביב גליל דק, ניתנות להפרדה זו מזו בקלילות ללא סימני תלישה או קמטים, ומתהדרות בגימור תיפורי טקסטיל עדינים. כל גליל מכיל 25 מפיות בצבעים נעימים כמו אפור, בז'-אבן או חום-שוקולדי ועשויות 100% כותנה איכותית, הניתנות לכיבוס ושימוש אקולוגי חוזר וחכם. למקרה שנתקעתם לגמרי, ואפילו מפה מגוהצת אחת אין בבית, "שלף כלים" אף מזמינים אתכם להשלים את ההופעה עם גליל פלייסמנטים בצבעי לבן או שחור מפשתן מהודר ואיכותי, שגם אחרי הרבה כביסות, הם יראו כאילו רכשתם אותם ב-"pottery barn".

מהיום, גם אם יש לכם למעלה מעשרים אורחים תוכלו לסדר את כולם עם מפיות זהות ויפות, בלי להשתמש בחד פעמיות שנשארו לכם מהמנגל, בלי לשכור חודש מראש מחברת ציוד, בלי להשלים מהשכנים ובעיקר בלי לדאוג אם המרינדה שהכנתם תכתים אותן. יש לכם תמיד עוד אחת בשלף.

גליל 25 מפיות בד נתלשות – 180 ש"ח (32X32 ס"מ), קיים ב-12 צבעים שונים
להשיג בסניפי "בלו בנדנה" (כיכר המדינה, תל אביב; קניון אביב, רמת אביב), "אימושנס" (אוסישקין 33, רמת השרון), "אלמנטו" (רוטשילד 119, תל אביב), "Rugine" (מונטיפיורי 46, תל אביב), "קונספט" (מרכז מסחרי סביון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה