13 בפברואר, 2011

אני גיטרה

המורה לגיטרה של גל אנג'ל מצליחה לפרוט על כל המיתרים הנכונים

לפני שנה וחצי בערך התחלתי לקחת שיעורי נגינה בגיטרה. אבל אם שואלים אותי כמה זמן אני לומדת, אני תמיד עונה – נטו או ברוטו? (כלומר: כולל ההפסקות הארוכות שעשיתי בדרך, או לא?). אם החלטתם ללמוד לנגן על כלי מסוים, רצוי שתדעו מראש: אם אתם לא טינאייג'רים עם הרבה מאוד זמן פנוי (שתמיד עדיף לתעל למעשים חיוביים), יהיה לכם קשה מאוד למצוא דקות פנויות לתירגול. אצלי זה קורה בין קולקציה לקולקציה, בין גיזרה של בגד ים לבגד גוף, וכשנחות עלי המוזות – אז אני לוקחת את הגיטרה, יורדת לים (מתחת לבית!) ומנגנת. אגב, שני יתרונות בללכת לים כדי לנגן: 1- אין כמו לנגן לים, הוא אף פעם לא מתלונן. 2 – תכל'ס, מסכנים השכנים שלי, בזמן שאני מנגנת – אני גם שרה.

לאחר תהיות ותעיות בדרך, כולל ניסיון ללמוד לנגן באופן עצמאי, מצאתי לבסוף מורָה שאני יכולה להתחבר אליה ולהרגיש איתה בנוח: הכירו את טְרַווֶלִין (בתמונה) – הכי פּי ג'יי הארווי, רוקרית לפרצוף, וכשהיא מנגנת ושרה אפשר למות – מאושר, מקנאה, ומלרצות גם – את התשוקה שקורנת ממנה בזמן שהיא מנגנת ושרה. בעזרתה, הפך הניגון בגיטרה למזון לנשמה שלי. ממליצה גם לכם בחום לאמץ איזה "מזון נשמה" – זה חשוב, זה עוזר, זה טוען וזה כיף. אז נכון, כדי לנגן בגיטרה ייתכן כי תצטרכו לגייס קורדינציית-על, אבל ברגע שתמצאו רעיון או כל דבר שעושה לכם טוב ושובר לכם את השגרה, שיוציא אתכם לרגע מהלופ, איזה שיהיה – תראו כמה כיף זה להעניק לעצמיכם מתנה שהיא רק בשבילכם.

בשבילי? מוזיקה היא טעם החיים, מלווה אותי תמיד ולכל אורך הדרך, ומהיום כשישאלו אותי מה ארצה לעשות כשאגדל, אענה – להיות נגנית גיטרה. ועכשיו, אני הולכת לתרגל שיר שלמדתי לנגן לאחרונה ואני מאוד אוהבת – SUSPICIOUS MINDS.


מורה לנגינה בגיטרה בתשוקה גדולה – 100 ש"ח (לשעה)
לפרטים נוספים – טרוולין, טל': 052-8485483 (לדף הבית של ההרכב איתו טרוולין מנגנת – לחצו כאן The Dashleys)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה