07 במרץ, 2010

אני ילד ירוק

בגדים ירוקים ומתוקים לתינוקות הן דרך נהדרת להבטיח כי הצאצא שלכם יגדל יום אחד להיות לא רק ידידותי לסביבה אלא גם אופנתי במיוחד (גם אם כרגע הוא עדיין פולט גזים מזיקים לאוויר)

לעיתים קרובות מזדמן לנו לשוחח עם הורים צעירים שמשתמשים בתדירות גבוהה במילה "ערכים" ובעיקר בכל מה שקשור בחינוך לאיכות סביבה. ויש להם המון דרכים ללימוד והטמעה החל ממחזור בקבוקי פלסטיק, דרך חיסכון בחשמל ועד נסיעה במכונית שצורכת שמן זית. אבל יש עוד דרך משגעת לחנך ילדים לנהוג כמו בני אדם כלפי אמא אדמה, ושמה בישראל  – אופנה.

אלה מבינכם שמתכננים לטפח בפעוט אהבה לטבע מוזמנים להתחיל לעשות את זה דרך הבגדים שהוא לובש. חברת BabyHaBa שמעצבת לקטנטנים בגדים ירוקים (בכל מיני צבעים), מציעה פריטי לבוש (עד גיל שנתיים) עם הדפסים ידידותיים לסביבה ובהם גם סדרת איורים משעשעים של תינוקות שמנסים לשנות את העולם (השלום מתחיל במידה NB). מי שלא מעוניין באיורים הקיימים יכול להזמין איור משלו ואין הגבלה על התכנים (תרצו איור של אגזוז שקשור אליו המבורגר – תקבלו). אבל מה שחשוב הוא שהבגדים מיוצרים מכותנה אורגנית בלבד והם נטולי רעלים וכימיקלים (יש כובעים, מכנסיים, חולצות, אוברולים ובגדי גוף). תינוק אחד מתוק שהשוויץ עם האוברול האורגני שלו נראה נורא מרוצה ואפילו שהוא עדיין לא מדבר נוצר הרושם שהוא לגמרי ממחזר בטריות ועושה אמבטיות עם אינפוזיה.

אז למה לכם לחנך בדרך הקשה אם אפשר פשוט להלביש את העוללים במיטב הפריטים ולזכות בים מחמאות תוך שאתם מספיגים את המסר אל תוך הנקבוביות שלהם. הורים יקרים, חסכו באנרגיות.

אוברול לתינוקות מכותנה אורגנית – 89 ש"ח
להשיג (בתיאום מראש) בטל': 050-4410916 (הדס), או ב-אלהיוגה (נמל תל אביב), סיילו (גרינברג 23, אזורי חן, תל אביב),
www.babyhaba.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה