03 באוקטובר, 2011

אנ'לא ציפיתי

המצעים היוקרתיים של VANILLA מיוצרים כאן בישראל, ומזמינים אתכם להירדם בתוך גביע סאנדיי

אנחנו פריקים של מצעים לבנים וצחורים. לא אכפת לנו שיהיה להם קישוט קטן, גימור בצבע, ריקמה, תחרה – ובלבד שהלבן ישלוט ביד רמה. והאיכות כמובן, באותה מידה.  וכששמענו על מותג ישראלי קטן בשם Vanilla, המוקדש כל כולו למצעים לבנים במרקם נעים יותר מיוגורט – ידענו כי זו עומדת להיות שעתו היפה של חדר השינה שלנו.

אורית לוי היא מעצבת טקסטיל ומרצה בשנקר, שבמשך שנים עיצבה בדים וג'קארדים לחברות יוקרתיות באירופה וארה"ב. לפני 6 שנים החליטה אורית שבעצם הכי מתחשק לה לפתוח עסק משלה, צירפה את בן זוגה ירון בן שלום, וביחד הקימו את "ונילה", מותג מצעים אלגנטיים באוריינטציה אמריקאית. שזה אומר תפירת בוטיק עילית, כפתורים נסתרים, סדין עם כיס למזרן ובגובה מיוחד (30 ס"מ), ואפילו מצעים במידות המותאמות אישית. אך שימו לב לטוויסט בעלילה: כל הבדים שאורית מעצבת מיוצרים ונתפרים כאן בישראל, וכולם עשויים 100% כותנת סאטן טבעית בצפיפות חוט גבוהה, מבריקה ואיכותית, שמתיישנת בצורה יפה ונעימה עם כל כביסה וייבוש שתעשו. אל חשש. לפני כל חג מוציאים אורית וירון דגם חדש, ובינתיים קיימים בקולקציה 8 דגמים שמתאימים מאוד להיקרא "ונילה": כולם בגוונים בהירים, נעימים, חלקלקים ומבטיחים להכניס אתכם למוד של שינה מרגיעה, נקייה וצחה. משהו כמו להירדם בתוך פחזנית.

אנחנו שמנו עין ויד על דגם עם סיומת פליסה שמנתית חגיגית, וסימנו לעצמנו יעד חדש (בכל זאת, צריך להתחיל לחסוך). עד אז, נסתפק במצעים שהורישה לנו אמא שהורישה לה סבתא שהוריש לה אלוהים ישמור.

סט מצעים זוגי של  "וונילה" – 900-1680 ש"ח (ניתן להזמין במידות מיוחדות)
להשיג ב-"תמה", הגנים 7, קריית שאול, תל אביב (על גבול רמת השרון), טל': 03-6442356 (כעת ב-20% הנחה); וב-"רוג'ין", מונטיפיורי 46, תל אביב, טל': 03-5609001. לפרטים נוספים – אורית לוי, טל': 052-8657733, [email protected]

[PSGallery=7q9i6t10t3r]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה