24 בפברואר, 2015

אני פורים? אתם פורים!

תחרות "מרמלדה עדלאידע" נפתחת: שלחו תמונת תחפושת מהילדות ואולי תזכו במשלוח מנות מחנויות המרקט. וכצ'ופר: צפו במצעד התחפושות חסר המודעות שלנו. אם כבר פורים, אז השפלה אול דה וואי

אם אינכם במקרה הורים למעריצי סמי הכבאי או אלזה נסיכת הקרח, סביר להניח שעובר לידכם בשקט העניין הזה שבעוד שבוע יחול פורים, או אם יורשה לנו – חג האכזבות מהגשם שתמיד מחרב הכל, מהקפצונים ששורפים חור בשמלה הדליקה ומהאיפורים הצורבים (מבפנים לא פחות מאשר על הלחיים).

אם גם אתם שותפים למרמור הפורימי הגדול, אולי הדבר הבא יפצה אתכם ויזכיר בכל זאת מה טוב בו: תחרות "מרמלדה עדלאידע" יוצאת היום לדרך (24.2), ותעניק לאחד או אחת מכם משלוח מנות מפנק, מתנה מאיתנו ומחנויות מרמלדה מרקט הנדיבות!

איך זוכים?
1. שלחו לנו בשבוע הקרוב (עד רביעי הבא, 4.3, ב-12:00) מייל עם תמונת תחפושת הילדוּת שלכם, זו שאתם הכי אוהבים וזוכרים (היידה קאובויז, פאנקיסטים ומנחם בגינים קטנים) לכתובת [email protected].
2. רשמו לנו בני כמה אתם בתמונה ומשהו מהחוויה שזכורה לכם (שלא לומר – צילקה אתכם).
3. אנחנו נרכיב מכל התמונות והזיכרונות אלבום מיוחד – מצעד מרמלדה עדלאידע, ונפרסם בעמוד הפייסבוק של המרקט.
4. בחמישי הבא (5.3), נכריז על התמונה שהכי שימחה את השופטים, ובעליה יזכו בפרס החגיגי – משלוח מנות מ-5 חנויות מרקט אהובות ומגניבות: סט מחברות ופנקס שמאיירת אביטל פודינסקי למותג שלה PUDISH; עגילי פק-מן מוזהבים ופורימיים של JOOLS בעיצוב מיטל בר נוי; חולצה עם נקודותיים שחורות המזוהות עם מותג האופנה WULT (של דפי אלבי ומאיה לייבוביץ'); תיק ערב שמספיק להכל מהמעצבת מיה שלו; ומסגרת יפה לתמונה מהחנות "וולף אנד סגל". חבר'ה, אחלה משלוח. אנחנו רגילים לקבל במקסימום במבה אדומה ורעשן לא מרעיש.

יאללה, פשפו באלבומים, חפשו אצל ההורים, ומצאו תמונות נוסטלגיות ומביכות. בתור סיפתח, קבלו את מצעד התחפושות של חברי מרמלדה, שחושף את צוות השופטים (ושורשי השריטה שלנו) אול דה וואי – מאסטרונאוט, דרך תימניה ועד סקרלט אוהרה. אל תחמיצו, זה טוּ גוד:

#1 (בתמונה למעלה)
המתחפשת – איילת
הגיל – בת 6, כיתה א'
התחפושת – כלה
החוויה המצלקת – "נתחיל מהאיפור: מינימליסטי. אמא שלי שמעולם לא התאפרה החליטה לעשות את הסטאז' שלה באיפור דווקא עליי – צלליות בצבע סגול, סומק בקטנה, וכמובן הדגשת גבות והארכתן במשיחת צללית. לזכותה ייאמר שאת האודם האדום אימצתי עד היום. זו למעשה הפעם היחידה שבה הייתי כלה, היום, אני כבר עם בנזוג ושתי בנות אבל לא התחתנתי (אולי פעם כשיהיה לנו זמן…) ועם זאת עדיין הצלחתי להגשים לפני 29 שנים את הפנטזיה האולטימטיבית – להיות כלה ליום אחד!"


#2

ג'וני אנג'ל. יוסי כאדוארד סיזר-הנדז

המתחפש – יוסי
התחפושת – Edward Scissorhands (ג'וני דפ ב-"המספריים של אדוארד")
הגיל – כיתה ב'
החוויה המצלקת – "התחפשתי ל-"אדוארד ידי מספרים" (בתרגום חופשי) לפני שהסרט בכלל יצא בארץ, בגלל שאחותי, שהכינה את התחפושת שלי, היתה מעריצה של ג'וני דפ. ברור שזו היתה התחפושת הכי מקורית בבית הספר אבל אף אחד לא ידע מה זה, אז יו"ר מועצת התלמידים שהיה ראש צוות השופטים בתחרות התחפושות לא העלה אותי לתחרות. אני בטוח שעד היום אותו ילד אוכל את הכובע (של אחשוורוש)".


#3

ליצנית קטנה נחמדת. ענתי כליצן

המתחפשת – ענתי
התחפושת – ליצן (או ליצנית)
הגיל – כנראה 3
החוויה המצלקת – "לא רואים בתמונה אבל אני לבושה בסאטן ירוק ואדום שתפרה באהבה אמא חסידה האהובה. זוכרת בעיקר את ההלם משינוי סדרי עולם של גריבת גרביים (+פעמון) מעל הנעליים. לכבוד האירוע (בימי טרום אייפון 6+), לקחו את בני הדודים ואותי ל-"פוטו קאופמן" במרכז מושבת זיכרון יעקב לסשן צילומים".

#4

ג'רונימורן! מורן כאינדיאנית

המתחפשת – מורן
התחפושת – אינדיאנית
הגיל – בת 4
החוויה המצלקת – "הייתי קצת טום בוי והיה סרט שאהבתי עם אינדיאני אז האמת שזו הייתה התחפושת המושלמת בשבילי…"

 

#5

ספייסמן. עופר כאסטרונאוט

המתחפש – עופר
התחפושת – אסטרונאוט
הגיל – בן 4
החוויה המצלקת – "התחפושת היתה מאוד בולטת ברחובות רמת אביב ובגן הילדים שלי דאז. היא נראתה מאוד מתוחכמת וחדשנית. הרגשתי שאני מהעתיד…"

#6

דוקטור, תצילי אותי! גלי כרופאה

המתחפשת – גלי 
התחפושת – דוקטור
הגיל – בת 5
החוויה המצלקת – "האמת? זו ללא ספק אחת התחפושות המושקעות שהיו לי לאורך השנים. דווקא זוכרת שמאד התרגשתי מהתלתול בשיער…"

#7

איפה, איפה, איפה שלגיה? איתי כגמדון

המתחפש – איתי מורג
התחפושת – גמד
הגיל – בן 4
החוויה המצלקת – "הזקן גירד אבל שאר האקססוריז היו די קוליים. מדי שנה אמי היתה מרחיקה לערבות רמת גן הרחוקות לתופרת תחפושות מיוחדות. השנה, עבור בני בן ה-4 טרחתי לעצור בדרך לסופר פארם בטויז.אר.אס וחילצתי עבורו תחפושת חסרת אופי מייד איין צ'יינה. לזכותי אומר שהשנה לפחות לא הברזתי מיום המשפחה בגן!"


#8

אלף לילה ולילה. אורטל כיסמין מאלאדין

המתחפשת – אורטל
התחפושת – "ככל הנראה – נסיון ליסמין של אלאדין"
הגיל – בת 5
החוויה המצלקת – "התחפושת הועברה אלי מבת דודתי שגדולה ממני בשנתיים (כן, כל שנה אותו הסיפור, התחפושת של בת דודתי). מהיום הזה אני זוכרת – שהורי אספו אותי מגן "איריס" אי שם בפריפריה, ואמא שלי שיחדה אותי להצטלם מחופשת בסטודיו של חבר משפחה, בתמורה לשקית ממתקים".


#9

הדינוזאור האחרון. רוני כדינו

המתחפשת – רוני
התחפושת – דינוזאור ירוק
הגיל – בת 6
החוויה המצלקת – "למרות החיוכים והחנדעלך – תאמינו לי – אחד הדברים הכי לא נוחים שיש".

#10

פרנקלי מיי דיר. מיכל כסקרלט אוהרה

המתחפשת – מיכל
התחפושת – סקרלט אוהרה
הגיל – כיתה ד' או ה'
החוויה המצלקת – "ובכן… אלה היו ימים שתחפושות לא נולדו על המדפים של טויז.אר.אס, אלא תחת ידיה של אמא שלי האלופה ומכונת התפירה שלה. באותה שנה, היא הציעה לי להתחפש לסקרלט אוהרה, גיבורת הסרט "חלף עם הרוח". וכך היה. קיבלתי בריף קצר על הדמות ומעלליה ואישרתי בחשש את הבחירה הלא קונבנציונלית. המורות היו מאושרות, החברים מהכיתה היו אדישים (ללא ספק מלכת הסקטים הכי מוזרה שהם ראו), ואני דווקא מאוד שמחתי מהתחפושת שהיתה יותר מהכל – החלום הרומנטי של אמא שלי".

#11

למה יש לך פנים כל כך מתוקות? מירב ככיפה אדומה

המתחפשת – מירב
התחפושת – כיפה אדומה
הגיל – בת שנתיים
החוויה המצלקת – "התחפושת הזו היא מ -"גן יפה". יפה הגננת האגדית שלנו הייתה תופרת לכל הילדים תחפושות בכל שנה! (גם לאחים שלי שהיו אצלה 6 ו-8 שכבות מעליי, יפה תפרה נצנץ נצנץ). האמת היא, שמרוב השקעה, שבוע אחרי החג – זה עדיין היה הדבר היחיד שהסכמתי ללבוש בכל יום!"

 

#12

אין לנו מילים. יעל כתימניה

המתחפשת – יעל
התחפושת – תימניה
הגיל – בת 3 בערך (מתי שעדיין אין זיכרון לטווח ארוך)
החוויה המצלקת – "מאיפה להתחיל? מזל שמנגנוני ההדחקה כבר עובדים בגיל הזה, כי לולא ההוכחה המצולמת, לא הייתי מאמינה למראה הכפתן, המגבעת, הגדילים המוזהבים וכל התחפושת האתנית והכי לא מודעת (במילים עדינות), בה אני ואחותי הולבשנו. אמי מספרת שהמקור הוא ככל הנראה מהמטפלת שלנו, חנה, שמצאה את החליפות ליד ביתה בראש העין. השיא, כמובן, שהוריי הגדילו לעשות (עוול חברתי) וצילמו אותנו עם הבת של השכנים, משפחה ממוצא עירקי. בקיצור, מקווה לא ליפול לפינות חשוכות ולחפש את בתי הקטנה בעתיד לאיזה שד עדתי…"

 

 

—–

תחרות "מרמלדה עדלאידע" – שלחו במייל תמונת תחפושת שלכם כילדים (בצירוף הגיל בו צולמתם ומה הכי זכור לכם מהמעמד) לכתובת [email protected] (כל התמונות יפורסמו בפייסבוק של מרמלדה מרקט).
ניתן לשלוח תמונות החל מהיום (24.2.15) ועד רביעי (4.3.15) ב-12:00. הזוכה יוכרז בחמישי, 5.3.15.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה