17 בפברואר, 2015

אקנה לי אקנה

בוטיק Verner דואג לנעוץ פיסים אלגנטים בבתי האופנה הכי עדכניים בחו"ל, מאלכסנדר וואנג ועד ACNE STUDIOS ולהטיס אותם עד לכאן. מנהטן, אל תחכי ערה

חברים מרגיזים סביבנו מתחילים לאחרונה להתעופף לחופשות חורף, כאילו אין אוברדראפט בעולם. ואם זה לא מספיק מעצבן – למי אחר-כך באים להשוויץ עם מצעד שופינג ורכישות חדשות מזן "כזה אין בארץ"? ולא ברוריה, מארז "סלבריישן" שוקולדים מהדיוטי כבר לא מפצה על זה.

אבל סיבוב בבוטיק ורנר, שמביא עד לכאן, ממש מתחת לאף שלנו, את כל מה שרותח בהונג קונג / פריז / לונדון / ניו יורק (ושאר בירות אופנה שלא נגיע אליהן בקרוב) – דווקא מפצה ועוד איך. כבר כמה שנים ששירה דולינגר דואגת לנעוץ עבורנו מותגים נחשקים ששומעים עליהם בעיקר בשבועות אופנת עילית בחו"ל, ולהנחית אותם בבוטיק VERNER שפתחה ב-2008 בלב תל אביב. במהלך השנים עבר מעוז הקוליות הכמוס הזה למיקומים שונים, ואל עבודת הקניינות המדויקת הצטרפו גם דניאלה בן טולילה וענת כץ. אולם רק כעת התקבע סופסוף הבייס והצוות במרגלות בניין משרדים גבוה ביהודה הלוי בת"א (הכי מנהטן סטייל), בחלל מלבני ארוך ומקסים, שתורם לתחושת הקאט-ווק למראה, ועל מדפיו תלויים פיסים יפהפיים ואלגנטים משמות כמו אלכסנדר וואנג או ACNE STUDIOS (כן, כן, שמעתם נכון), כולל קווים צעירים ונגישים של בתי אופנה יוקרתיים, פלוס לייבלים חדשים שכבר כובשים את השערים של ווג ותוכלו להשיג פה בבלעדיות. סחטיין. ועוד לא אמרנו מילה על מחלקת הגברים המושקעת, שמציעה קולקציות שלמות ממותגי-על שיודעים איך להלביש בחור – ג'ינסים, בלייזרים, טי שירטים, בגדי ים, שורטס או משקפי שמש מגניבים, שעד עכשיו ראינו רק בפינטרסט ומהיום אפשר סופסוף למדוד.

אנחנו כבר הספקנו לצוד שם סניקרס מהלייבל האיטלקי הותיק "סופרגה", שהגיעו לכאן על פלטפורמות גבוהות, בחלוקה חדשה של צבעים ומבדים כמו קטיפה או זהב מטאלי. שמנו עין גם על הארנקים האיקוניים של "קום דה גרסון" בצבעים עזים שכבר שנים אנחנו מפנטזים עליהם (תודה ורנריות!), וגם על כפכפים ירוקים של "אקנה" וכמה אקססוריז מהבוטיק הכי סוהו-ניו יורק "אופנינג סרמוני". ליידיז, חסכתם לנו טריליון נקודות טיסה. תנו קפיצה הנה או הציצו באפליקציית החנות בנייד, ותראו לנוסעת המתמידה במשרד איך יוצאים פיפת' אווניו גם מפינת רוטשילד.

בוטיק VERNER למותגי על בינלאומיים – טווח מחירים כללי: 100-5,900 ש"ח
יהודה הלוי 48, תל אביב, טל': 03.5186681 או בחנות המקוונת באתר www.verner.co.il, ובאפליקציה החדשה (לאייפון ואנדרואיד). לביקור בבוטיק "ורנר" החדש – הציצו כאן בתמונות וראיון שערכה הצלמת מירי דוידוביץ עם מעצבת החלל ענת אסתרון.

 

הראן-וואי שלנו. הצצה לבוטיק ורנר החדש (צילומים: Hadrien Daudet)


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה