13 ביוני, 2010

ארון ההפתעות

שנייה לפני שעונת ההשקות, החתונות, מסיבות הרווקות והפתיחות המתוקשרות - מתחילה, קפצנו ל-"Closet" של מירית זינגר-רודריג ושלפנו את השמלה האחת שתלווה אותנו כל הקיץ (עם כוס קאווה כמובן)

אחת לתקופה, אנחנו מחליטים שדי, מספיק עם הבלגן בארון, מוציאים מדף מדף, מקפלים קטן קטן, מסדרים לפי צבעים ועונות וגאים בסמרטוטיה שלנו משמע היתה סניף הדגל של ראלף לורן. כי כפי שאומרת מירית זינגר-רודריג, המעצבת הראשית של "Closet", כל חיינו משתקפים למעשה בארון הבגדים שלנו. זה הוא שמתלבט איתנו כל בוקר מחדש, הוא הראשון לדעת מתי החלפנו מידה או זנחנו טרנד, ועם השנים הוא פשוט הופך להיות מקום המפלט לכל הזיכרונות האינטימיים והפריטים החשובים שליקטנו לאורך השנים (בינינו, אין יותר אינטימי ממכנסי פדלפון).

מירית, שכבר התארחה אצלנו כשרק פתחה את חנותה הקסומה והרחבה בגן החשמל בתל אביב, מצליחה בכל עונה לרגש את הארון שלנו עם בגדי אופנת עילית מבדים משובחים המשולבים בעבודת יד צבעונית, רקומה או סרוגה, עם הגימורים הכי מושקעים שאפשר, היורדים עד לפרטי פרטים בפנים ובחזית הבגדים – אותם יוצרות מירית וצוות אמניות בסטודיו שלה שבקריית ביאליק. 

עונת הקיץ החדשה של "קלוזט" מכילה שמלות כלה נקיות, שמלות ערב מתוחכמות ובגדי יום אלגנטיים כמו מכנסון קצר מחויט וחולצה עם סיומת רקומה, הממשיכים את כתב ידה המובחן של מירית. אבל אנחנו שמנו יד על שמלה משובצת העשוי 100% כותנה שבמרכזה צוירה ונרקמה ידנית דוגמת פרחים יפהפייה ועם סיומת צווארון מעוגל ומתוק, שלא רק החמיאה לנו ביותר – היא גם הלכה מעולה עם כל כוס קאווה שמדדנו.

יצאנו בתחושת סיפוק שרק עבודת יד אמיתית יכולה להעניק, והתחלנו לספור את האירועים אליהם נמחזר את ההופעה: ההשקה בגלריה מחר בערב, חתונה בשישי בבוקר, פלוס בת המצווה בחודש הבא של האחיינית שאנחנו הכי אוהבים (אין מה לדאוג, לא אותו קהל).

שמלה עם רקמה בעבודת יד – 690 ש"ח
להשיג ב-"קלוזט", הרכבת 12 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל': 03-5602571

[PSGallery=jveu1yqay]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה